Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر لزوم آگاهسازی مردم و جامعه از فعالیت‌ها و خدمات سازمان گفت: اطلاع رسانی بهنگام و دقیق موجب شناخت درست و کامل از سازمان می شود و این کار روابط عمومی است که خدمات سازمان را به جامعه معرفی کند.

به گزارش ایسنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی آرانی ظهر امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در جلسه‌ای که به منظور گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور مدیران کل و مسئولین روابط عمومی ادارات کل استان ها به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در جلسه ای مقام معظم رهبری فرمودند که هر چقدر برای اطلاع رسانی به مردم هزینه شود ارزشمند است چرا که مردم در جریان کار مجموعه ها و زحمات دستگاه‌ها قرار گرفته و به آینده امیدوار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روابط عمومی مهم ترین نقش را در ایجاد ارتباط موثر بین مردم و مسئولین دارد و می تواند با اطلاع رسانی درست و انعکاس دقیق فعالیت ها، زمینه شناخت و ارتقای آگاهی از خدمات سازمان را فراهم کند.

 مسجدی با بیان اینکه تحقق نقش روابط عمومی ها شاخصه هایی دارد، اظهار داشت: اطلاع رسانی بهنگام و امیدآفرین به جامعه و دقت، شفافیت و صحت در آنچه اعلام و منتشر می شود از مهم ترین شاخصه های کار روابط عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین تأکید کرد: روابط عمومی تنها انعکاس دهنده فعالیت های رؤسا و مدیران سازمان نیست بلکه باید زحمات و تلاش های تمامی کارکنان و کارشناسان که با عشق به مردم و خدمت رسانی در حال فعالیت هستند را به جامعه منعکس و موجب ارتقای سازمان شوند.

وی ادامه داد: دنیای امروز دنیای ارتباطات و اطلاعات است و روابط عمومی ها با بهره‌مندی از این ابزار و استفاده از فناوری و دانش روز می توانند قدم های بزرگی در افزایش آگاهی مخاطبان بردارند.

 مسجدی خواستار برقراری ارتباط مؤثر روابط عمومی در درون و بیرون سازمان و حتی در مجامع بین‌المللی شد و خاطرنشان کرد: امروز، به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش های همکاران و متخصصین سازمان، سازمان پزشکی قانونی کشور در سطح منطقه و حتی فراتر از آن حرف ها زیادی برای گفتن دارد و در بسیاری عرصه های علمی و تخصصی در مرزهای دانش حرکت می کند که می توان این پیشرفت ها را منعکس و به مردم اعلام کرد.

وی یادآور شد: مردم نباید پزشکی قانونی را سازمانی بشناسند که صرفا کار معاینه جسد انجام می دهد بلکه باید به واسطه کار روابط عمومی و انعکاس درست فعالیت ها از اصل خدمات و تنوع و گستردگی نقش آن در پرونده های قضایی مطلع شوند.

 مسجدی نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی، راهنمایی درست مردم از خدمات و تسهیل خدمات رسانی به مردم را از مهم ترین نقش های روابط عمومی عنوان و تأکید کرد که همکاران روابط عمومی به این موضوعات توجه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس سازمان پزشکی قانونی کشور سازمان پزشکی قانونی کشور اطلاع رسانی روابط عمومی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود