Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:19:27 GMT

پیام سلطانی‌فر به مناسبت روز روابط عمومی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۷۷۲

پیام سلطانی‌فر به مناسبت روز روابط عمومی

وزیر ورزش و جوانان در پیامی با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط ­عمومی از تلاش، خدمت­ رسانی و کوشش خردمندانه دست اندرکاران این حوزه تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در پیام مسعود سلطانی­ فر آمده است: «در زمانی که آن را عصر دانایی نام نهاده ‌اند، ارتباطات و روابط­ عمومی، عناصری کلیدی هستند که غفلت از آن‌ها، ما را از دسترسی به دانایی دور می ­کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه روابط­ عمومی هوشمند و خلاق یکی از ابزارهای قدرتمند در مدیریت تحول­گرا و توسعه محور است و در کمک به تصمیم­ گیری‌­های مدیریتی و راهبردی هر سازمان، تاثیری شگرف دارد.

خدمت ­رسانی و کوشش خردمندانه دست ­اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در راستای ایفای رسالت خطیر اطلاع ­رسانی و تنویر افکارعمومی و همراهی با مردم گران قدر کشورمان گام برمی­‌دارند، قابل تقدیر است.

اینجانب با گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط­ عمومی، زحمات تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع­ رسانی را که با تلاشی بی­‌دریغ در توسعه پایدار ورزش و اعتلای جایگاه جوانان نقش ­آفرینی می‌کنند، ارج نهاده و از خداوند متعال توفیق روز افزون تلاشگران این حوزه را برای خدمت به میهن عزیزمان خواستارم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر ارتباطات و روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

بوکسور سنگین وزن تیم ملی جوانان ایران با ناک‌اوت حریف قدرتمند هندی در همان راند نخست، فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به نقل ازفدراسیون بوکس؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان