Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:28:01 GMT

جعفری: خودمان را از انتهای جدول جدا کردیم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۹۹۸۲

جعفری: خودمان را از انتهای جدول جدا کردیم

نفت مسجد سلیمان در سه بازی اخیر  نتایج خوبی کسب کرده و موفق شده خودش را تا رتبه دهمی در جدول بالا بکشد.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگویی با خبرنگار ما در مورد پیروزی یک بر صفر ماشین سازی در خانه گفت: شاید بعضی ها فکر می کردند، چون ما با تیم قعر جدول بازی داریم بازی آسانی است، ولی چون تیم ماشین سازی چیزی برای از دست دادن ندارد، می‌دانستیم که بازی سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه در گرو همین مسئله بود. موفق شدیم در دقیقه ۹۰ گل بزنیم و بازی را ببریم. خدا را شکر می‌کنیم این برد به موقع نصیب ما شد و اوضاع‌مان در جدول را کمی بهتر کرد. حالا در ادامه  می توانیم به رده‌های بالای جدول هم صعود کنیم.


او در مورد صحبت‌های سرمربی ماشین سازی مبنی بر این که داور مسابقه باید دو پنالتی به نفع آنها می گرفت، نظرش را اینگونه بیان کرد: نه فکر نمی کنم اینطور باشد. البته یک جنجال پیش آمد که توپ به سر محمد بلبلی خورد ولی بازیکنان ماشین سازی گفتند که توپ به دستش خورده و فکر نمی‌کنم پنالتی بوده باشد. اتفاقاً داور ۵۰_۵۰ ها را بیشتر به سود ماشین‌سازی می‌گرفت تا نفت مسجدسلیمان. ما همیشه این مشکلات را داریم؛ حتی چند هفته از داوری ضرر دیدیم و هر چه حرف می زنیم انگار نه انگار!


هافبک نفت مسجد سلیمان در مورد این موضوع که با توجه به رتبه دهمی آیا این تیم می تواند با رتبه تک رقمی فصل را خاتمه دهد، عنوان کرد: ما بازی به بازی جلو می رویم و آقای فکری هم به این نکته اشاره داشت؛ چون بعد از نتایج ضعیفی که داشتیم، در سه بازی اخیر نتیجه گرفتیم. با این پیروزی برابر ماشین سازی توانستیم خودمان را از انتهای جدول جدا کنیم. ضمن اینکه نسبت به تیم های بالا سرمان یک بازی کمتر داریم و اگر بتوانیم در بازی عقب افتاده نتیجه خوبی بگیریم، می توانیم تا رتبه هفتم، هشتم بالا بیاییم. هدف ما این است که شرایط مان را بهبود ببخشیم و به بالای جدول برسیم.


هافبک نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط خود نیز صحبت کرد و افزود: در دو بازی ابتدایی فصل مصدوم بودم و در سایر بازی‌ها حضور داشتم. خداراشکر امسال شرایطم در مسجدسلیمان خوب بود. نیم فصل پیشنهاداتی داشتم. به خاطر مشکلاتی که از نظر مسافت دارم، قصد داشتم جدا شوم و جایی بروم که به اردبیل نزدیک تر باشد ولی نشد و ماندگار شدم . حالا هم به همراه سایر بچه ها تمام تلاشمان را می‌کنیم که همانند نیم فصل اول بدرخشیم. در مورد عملکرد خودم باید بگویم چند هفته ای که بازی کردم خدا را شکر راضی بودم و باید ببینیم چه پیش می آید؛ ولی باید سعی کنم بازی به بازی عملکردم را بهتر کنم.


جعفری در پایان در مورد حضور هواداران در تپه‌های اطراف استادیوم افزود: تپه معروف مسجد سلیمان را همه فوتبال دوستان ایرانی می‌شناسند. هواداران ما در سرما، گرما و موقع بارندگی همیشه حضور داشتند و زمانی که می توانستند به ورزشگاه بیایند ما را حمایت می کردند و الان هم که از این قضیه محروم هستند به بالای تپه می روند و تشویق می کنند. مدیون تک تک هواداران هستیم و به خاطر آنهاست که تلاش می‌کنیم، چون واقعا شرایط در مسجدسلیمان از نظر مدیریتی و مالی زیاد جالب نیست.

سجاد جعفری نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سجاد جعفری نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، منصور باقری هافبک نساجی در بازی با ذوب آهن سوپرگل فوق‌العاده ای به ثمر رساند و در پیروزی دو بر صفر این تیم نقش ویژه ای داشت.

باقری که در زدن شوت‌های ناگهانی و از راه دور تخصص بالایی دارد با پیراهن نساجی چند باری شانس خود را امتحان کرده بود که در بازی با ذوب آهن توانست به هدف خود برسد و از نزدیکی وسط زمین دروازه پارسا جعفری را باز کند.

او در همان دقایق ابتدایی مسابقه در حالی که گلر ذوب آهن فکرش را هم نمی‌کرد که از آن فاصله اقدام به شوتزنی کند با ضربه ای فوق‌العاده جعفری را شوکه کرد و نساجی خیلی زود پیش افتاد.

ویدئو: 331581


منصور باقری در نیم فصل نخست با پیراهن پیکان هم ضربات مشابه‌ای زده بود که در بازی با فولاد در آستانه گلزنی هم قرار گرفت اما هوشیاری کنت باعث شد تا ضربه او به گل تبدیل نشود، البته در برگشت ضربه او در بازی با فولاد ثابت ایمانی مقابل دروازه خالی قرار گرفت و نتوانست در ریباند گلزنی کند.

باقری در بازی هفته گذشته مقابل تراکتور هم تک گل این تیم را به ثمر رساند تا در 6 امتیاز حیاتی و مهم نساجی نقش بسزایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد