Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:59:39 GMT

مجریان و ناظران انتخابات باید بی‌طرف باشند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۰۰۶۴

مجریان و ناظران انتخابات باید بی‌طرف باشند

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسین خوش‌اقبال» روز دوشنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان با هیات نظارت بر انتخابات در سرسرای افزود: انتخابات خرداد ماه فصل همراهی، همکاری و تفاهم مجریان و ناظران بر سر مصالح ملی است و هیچ چیزی نباید در برگزاری انتخابات مهمتر از اجرای قانون باشد.

وی با اشاره به شرایط بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از آن تصریح کرد: تجارب گذشته نشان داده که با تدبیر، برنامه ریزی و هماهنگی می توان خدمت رسانی بهتری به مردم داشت و انتخاباتی در طراز جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر همسویی مجریان و ناظران انتخابات حول محور قانون اساسی و اعتقادات انقلابی بیان داشت: صندوق رای امانت مردم و حق الناس است و هیچ یک از مجریان و ناظران در انتخابات آخرت خود را فدای دنیای دیگران نخواهند کرد.

خوش اقبال، اولویت مجریان در انتخابات را حرکت بر اساس چهار محور مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت دانست و افزود: تجربه ادوار گذشته نشان داده که همواره با تعامل، همراهی و همسویی مجریان و ناظران، روند انتخابات با کمترین چالش طی شده است.

وی با اشاره به اهمیت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد: این مردم هستند که تعیین کننده فرد منتخب‌اند و مجریان هیچ نقشی در این انتخاب نخواهند داشت اما یک رئیس جمهوری قوی حاصل برگزاری یک انتخابات قوی است.

او ادامه داد: البته انتخاب فرد اصلح از سوی مردم با شناخت و آگاهی روی می‌دهد و منتج به انتخاب رئیس جمهوری خواهد شد که با صلابت در عرصه داخلی و بین المللی حضور پیدا می کند.

رییس ستاد انتخابات استان با ارزشمند خواندن حضور و مشارکت اعضای هیات های اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات باوجود بیماری کویید ۱۹ گفت: دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات از روی احساس تکلیف و ادای دین به انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل و شهدای والا مقام پای کار بوده اند.

خوش اقبال  در ادامه نیز با اشاره به روند انتخابات شوراهای شهر در استان تصریح کرد: هیات های اجرایی در روند بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر سعی بر حضور همه سلایق و گرایشها داشته تا شرط رقابتی بودن انتخابات محقق شود.

وی همچنین با تاکید بر فراهم بودن تمام امکانات و ابزارها برای برگزاری بهتر انتخابات افزود: تمام الکترونیکی بودن انتخابات شورای شهر در کرمانشاه مطمئنا به ارتقای کیفیت انتخابات کمک خواهد کرد و امیدواریم این شیوه در دیگر انتخابات نیز تسری پیدا کند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه مشارکت انتخاباتی کرمانشاه مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه مشارکت انتخاباتی کرمانشاه مشارکت سیاسی اخبار کنکور مجریان و ناظران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است