Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بسیج سازندگی سپاه استان گلستان گفت: پروژه‌هایی که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در استان در دست اجرا دارد از جمله شهربازی مدرن گرگان، زهکشی اراضی، اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی و غیره شتاب خوبی دارد. - اخبار استانها -

سرهنگ حسن ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان  اظهار داشت: بعد از تفاهم نامه‌هایی که با برخی دستگاه‌های اجرایی استان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) امضا کردند، اجرای تعدادی از پروژه‌ها مانند زهکشی اراضی، ایجاد زیرساخت‌های شهربازی گرگان و غیره آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها شتاب خوبی دارد، گفت: اجرای این پروژه‌ها می‌تواند تحول بزرگی در زیرساخت‌های استان به ویژه بخش کشاورزی ایجاد کند.

رئیس بسیج سازندگی استان بیان داشت: زهکشی اراضی اولویت دار استان نیز از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در حال انجام است و تقریبا 30 هزار هکتار از این اراضی زهکشی شده است.

وی اضافه کرد: با قراردادی که قرارگاه با جهادکشاورزی استان منعقد کرده زهکشی 50 هزار هکتار دیگر از اراضی استان آغاز شده که می‌تواند نقش مهمی در افزایش تولیدات کشاورزی و بهبود وضعیت و اصلاح خاک و البته جلوگیری و کنترل سیلاب داشته باشد.

مشارکت قرارگاه خاتم‌ در پروژه‌های بزرگ گیلان؛ ساخت سد پلرود رودسر با سرعت در حال انجام استقرارگاه خاتم‌الانبیا برای اجرای  پروژه فاضلاب اهواز معطل تصویب قرارداد نیست؛ کار آغاز شده است‌تشریح آخرین وضعیت ساخت مترو در کلان‌شهرها / 397 کیلومتر راه‌آهن توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء افتتاح می‌شود

سرهنگ ملک حسینی گفت: شهربازی گرگان یکی دیگر از پروژه‌هایی است که ایجاد زیرساخت‌های آن به قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) واگذار شده و ماشین آلات و تجهیزات قرارگاه به صورت مستمر در حال فعالیت هستند تا زودتر این پروژه را آماده کنند.

وی یکی دیگر از اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در استان را اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی و همچنین برقی کردن 8 هزار حلقه چاه‌ آب برشمرد و گفت: این پروژه‌ها نیز پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و در صورت تأمین منابع سر موعد مقرر به اتمام خواهند رسید.

رئیس بسیج سازندگی سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین پروژه‌هایی که قرارگاه در استان اجرا می‌کند، سد نرماب است که بخش عمده‌ای از مشکلات پروژه رفع شده و امیدواریم تا پایان بهار امسال این سد آماده آبگیری شود.

انتهای پیام/582/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا قرارگاه خاتم پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق

دهقان فرماندار بافق گفت: ۱۰۷ پروژه در ادامه تکمیل زنجیره فولاد، در مجتمع فولاد بافق در حال اجرا است. 

او افزود: با اجرای این پروژه‌ها، مجتمع فولاد بافق بی نظیرترین مجموعه فولادی در سطح کشور، خواهد شد. 

دهقان بیان کرد: این مجتمع تاکنون برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است. 

او خاطرنشان کرد: با اجرای این ۱۰۷ پروژه این اشتغالزایی به بیش از شش هزار نفر خواهد رسید. 


عظمتی مدیر بهره برداری کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق گفت: ظرفیت این کارخانه ۵۵۰ هزار تن در میلگرد از سایز هشت تا ۴۰ و ۵۰۰ هزار کلاف‌های صنعتی و ساختمانی از سایز ۵/۵ تا سایز ۲۰ به صورت ساده و آج دار است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود