Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – انجام ۶ تعویض تیم پیکان در بازی با سایپا یکی از سوژه های جالب این هفته لیگ برتر به شمار می رود؛ امروز هم در فدراسیون فوتبال درباره‌اش صحبت و اظهار نظر شد که باید دید مسئولان مربوطه چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ می کنند.

از آنجا که تعویض پنجم و ششم در دقیقه ۹۰+۷ انجام شده است، بازبینی صحنه مسابقه نشان می دهد یکی از دو بازیکن تعویض یعنی رضا حبیب زاده که از تیم ذوب آهن به پیکان پیوسته است توپ را لمس نکرده، مانع از حمله موثر تعریف نشده و تاثیری در نتیجه بازی نگذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر مسئولان فدراسیون فوتبال برخورد با احمد توکلی ناظر مسابقه، احمد محمدی داور چهارم و اصغر مدیرروستا سرپرست تیم پیکان است. حکم مربوط به  این مسابقه  ظرف روزهای آینده صادر می شود که قابلیت پیگیری مجدد از طرف کمیته استیناف را خواهد داشت و پیش بینی می شود ناظر بازی، داور چهارم و سرپرست تیم پیکان با محرومیت یا جرایمی مواجه شوند.
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان سایپا پیکان سایپا فدراسیون فوتبال ایران تیم پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم.و

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد