Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@14:10:23 GMT

حذف کامل دفترچه های کاغذی مستلزم همکاری همه جانبه است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۰۱۷۶

حذف کامل دفترچه های کاغذی مستلزم همکاری همه جانبه است

منفردی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک را اتفاق خوبی دراستان مازندران دانست و گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد اجرای کامل این طرح باشیم که مستلزم همکاری همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین منفردی» امروز(27اردیبهشت) در نشست با مدیرکل بیمه سلامت مازندران و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندورود ضمن تحسین عملکرد بیمه سلامت در استان مازندران و میاندورود، اظهار کرد: وظیفه ما همکاری با بیمه سلامت استان است، پس از جلسه دستورات لازم  به بخشداران و دهیاران ابلاغ خواهد شد و ازحجت الاسلام«رضامحمدنسب» امام‌ جمعه شهرستان درخواست می‌کنیم این موضوع را اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه شهرستان میاندورود از اولین شهرهایی بود که به موضوع پیشگیری از شیوع کرونا ورود پیدا کرد، افزود: در طول این فرآیند نتیجه کار این شده که شهرستان میاندورود از جانب وزارت بهداشت به‌عنوان بهترین شهرستان در مبحث مدیریت و مقابله با کرونا در مازندران معرفی شد.

 

منفردی تصریح کرد: مشکل خاصی برای همکاری با بیمه سلامت پیرو حذف دفترچه‌های کاغذی نداریم و در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، شیوه‌نامه عملکرد در روستاها در برخورد با کرونا را به‌درستی آماده و ابلاغ کردیم.

 

وی تصریح کرد: عوامل بیمه سلامت در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک کار خود را به خوبی انجام می دهند وامیدوارم مردم، پزشکان و داروخانه‌ها نیز به این مسئله اهمیت دهند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار شهرستان میاندورود حذف دفترچه های کاغذی نسخه نویسی الکترونیکی مدیرکل بیمه سلامت مازندران کرونا شهرستان میاندورود بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت