Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد عصر دوشنبه در آئین تجلیل از نویسندگان، مؤلفان و مدافعان سلامت پیروان ادیان توحیدی که در شهرستان پاکدشت برگزار شد با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم برای ارتقا نقش شورای فرهنگ عمومی قدم‌هایی مؤثر برداریم اظهار داشت: در نظر داریم برنامه بزرگداشت روز مهم ۱۴ خرداد که نقطه ثقل آن دشت ورامین است هر ۳ شهرستان برنامه مشترک و هماهنگی را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوترابی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ فاصله معنا داری با آنچه که باید داریم گفت: صدها سال انبیا مبعوث شدند برای اینکه جامعه در یک سطح فرهنگی قابل قبول قرار بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان داشت: اسلام برای عقیده، فکر، اندیشه و باور افراد احترام قائل است و نگاه ویژه قرآن، پیامبر اکرم و حضرت علی (ع) به پیروان ادیان الهی، به عنوان آموزه‌های دینی ما مسلمانان خود را در قانون اساسی ایران نیز نمایان ساخته که در آن، به حفظ حقوق پیروان سایر ادیان الهی تأکید می‌شود و تفاوت و تبعیضی بین آنان وجود ندارد تا جایی که جایگاه پیروان ادیان الهی در ایران و در نگاه قرآن و پیشوایان معصوم، یک واقعیت بسیار مهم و تثبیت شده و بیانگر احترام ویژه ای است.

وی افزود: اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی صاحب ۵ کرسی و نماینده هستند که این امر نشان می‌دهد که در قانون اساسی به مبانی اعتقادی و فکری پیروان ادیان الهی غیر از اسلام احترام گذاشته شده است.

ابوترابی گفت: جامعه مسیحیان ایران تا کنون ۹۴ شهید، ۳۴۶ جانباز و ۱۰ آزاده، جامعه کلیمیان ۱۱ شهید ۴۰۷ جانباز و ۲ آزاده، جامعه زرتشتیان ایران ۴۲ شهید، ۲۴۴ جانباز و یک ازاده و جامعه ارامنه ایران ۷۴ شهید، ۳۵ آزاده و ۱۰۵ جانباز در راه دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی تقدیم کرده اند.

کد خبر 5214309

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت تهران پاکدشت ویروس کرونا انتخابات 1400 نماز عید سعید فطر عید سعید فطر چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها اردبیل گرگان شیوع کرونا زلزله انتخابات شورای شهر و روستا پیروان ادیان ادیان الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور اظهار کرد: از نظر فنی سطح مسابقات بالا بود و نفرات برتر جهت مسابقات قهرمان آسیا به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی افزود: استعدادهای خوبی را در این مسابقات شناسایی کردیم که قطعا آینده بوکس را خواهند ساخت.

سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور با اشاره به میزبانی ملایر گفت: هیچ نقطه ضعف و کم و کاستی در این چند روزه من ندیدم و ملایر نمره قابل قبولی گرفت.

احدی خاطرنشان کرد: از تمام مدیران استان همدان و شهرستان ملایر برای فراهم کردن بهترین امکانات سپاسگذار هستیم.

وی با بیان اینکه تحول خوبی در رده‌های پایه بوکس ایجاد شده است، بیان کرد: ما در رده‌های پایه پشتوانه‌های خوبی داریم که نویدبخش روزهای خوب برای بوکس کشور است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور عنوان کرد: امیدواریم با نگاه مقام عالی وزارت ورزش و کمیته المپیک در تزریق منابع مالی شاهد توسعه روزافزون بوکس باشیم.

کد خبر 6092627

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز