Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نماینده مردم سپیدان و بیضا با اشاره به اینکه بیمارستان های سپیدان و بیضا به دستگاه اکسیژن ساز سنترال ۶۰۰ لیتری و ونتیلاتور مجهز می شوند، گفت: بیمارستان‌های حوزه انتخابیه به دلیل بعد مسافت تا مرکز استان در شرایط کرونایی باید مجهز به امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی پیشرفته و بروز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن علیزاده در دیدار با محمدرضا شانه ساز، رئیس سازمان غذا و دارو اظهار داشت: یکی از نیازهای شدید بیماران کرونایی طی دوران بستری اکسیژن تراپی است و پروسه درمان و بهبودی بیمار، وابسته به اکسیژن درمانی می باشد و اکنون تامین کپسول اکسیژن مورد نیاز بیماران دشوار و هزینه بر بوده است که در این خصوص نیاز به اقدام فوری جهت نصب اکسیژن ساز سنترال می باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: این روزها کادر ایثارگر درمان در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: مردم فهیم و عزیز با استفاده صحیح از ماسک، دوری از تجمعات و دورهمی ها، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از مصرف غذا در رستوران ها و عدم حضور در مکان های شلوغ، بدون تهویه مناسب و پرخطر نقش بسزایی در کنترل و ریشه کن کردن این ویروس منحوس خواهند داشت.

 در ادامه رئیس سازمان غذا و دارو نیز اظهار داشت: ظرفیت تولید ونتیلاتور کشور افزایش یافته است و اکنون به یکی از صادرکنندگان با کیفیت این دستگاه نیز تبدیل شده‌ایم.

محمد رضا شانه ساز افزود: در اسرع وقت طی هماهنگی با معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تجهیز بیمارستان های سپیدان و بیضا به ونتیلاتور، دستگاه اکسیژن ساز سنترال ۶۰۰ لیتری و دیگر امکانات و اقلام تشخیصی و درمانی اقدام شده و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد شد و برای مرتفع کردن این کمبودها از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن علیزاده نماینده سپیدان و بیضا مجلس دستگاه ونتیلاتور اکسیژن ساز سپیدان و بیضا اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود:این اقدام در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی مناسب و ارزان قیمت به آحاد مردم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: از امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز