Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@10:55:07 GMT

حمایت 11 هزار حامی از سه هزار فرزند محسنین در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۰۳۵۵

حمایت 11 هزار حامی از سه هزار فرزند محسنین در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور حمایت مادی و معنوی حامیان نیکوکار ازفرزندان تحت حمایت این نهاد اجرا می شود.

وی ادامه داد: طرح اکرام ایتام ویژه فرزندانی است که از نعمت پدر و یا پدر و مادر محروم هستند ولی در طرح محسنین فرزندان از نعمت پدر بهره مند هستند ولی پدر به واسطه بیماری صعب العلاج و یا مسائل بغرنج توانایی اداره زندگی را نداشته و حتی نگهداری پدر هزینه هایی را متوجه خانواده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در برخی از خانواده های تحت حمایت طرح محسنین، فرزندان وضعیت نامناسب تری نسبت به خانواده های ایتام دارند چراکه هزینه های زندگی به واسطه بیماری پدر مشکلات را افزایش داده است.

وی افزود: در حال حاضر سه هزار و 422 فرزند محسنین در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که از این تعداد هزار و 838 نفر دختر و مابقی پسر هستند.

حق گویان عنوان کرد: بیشترین تعداد فرزندان محسنین در قزوین با هزار و چهار نفر و کمترین تعداد در ضیاءآباد با 24 نفر است.

وی تصریح کرد: مجموع کمک های مردمی در طرح اکرام ایتام طی سال 1399 بیش از 12 میلیارد و 612 میلیون تومان بوده است که از این رقم بیش از هشت میلیارد و 787 میلیون تومان نقدی و مابقی غیرنقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: بیشترین تعداد فرزندان محسنین در قزوین، البرز و اقبالیه به ترتیب هزار و هفت، 606 و 299 نفر است.

وی گفت: برای حمایت از این فرزندان، 11 هزار و 19 حامی با این نهاد همکاری دارند که از این تعداد بیشترین حامیان در قزوین، البرز و اقبالیه به ترتیب چهار هزار و 193، هزار و 220 و 671 نفر ثبت شده است.

حق گویان تأکیدکرد: متوسط سرانه کمک دریافتی فرزندان محسنین از سوی حامیان بیش از 302 هزار تومان در استان است که بیشترین میزان سرانه کمک در الموت شرقی با میانگین بیش از 656 هزار تومان است.

وی یادآورشد: متوسط کمک حامیان در استان بیش از 95 هزار تومان است که بیشترین میزان سرانه کمک حامیان در خرمدشت 322 هزار تومان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین مدیرکل کمیته امداد استان قزوین طرح محسنین استان قزوین کمیته امداد هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تجمع کردند.

کد خبر 6091445

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین