Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@17:55:24 GMT

تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت+ تصویر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۰۳۵۸

تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت+ تصویر

یک اقدام قابل تامل از سوی کریستیانو رونالدو باعث شده که وضعیت آینده او پیچیده تر از قبل شود‌.

پیش بینی می شد که کریستیانو رونالدو دوران به مراتب موفق تری را نسبت به آن چیزی که در این دو، سه فصل اتفاق افتاده، در یوونتوس پشت سر بگذارد. در واقع بیانکونری امیدوار بود که با ورود فوق ستاره پرتغالی به بزرگترین هدف خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند اما حالا حتی در این فصل سهمیه چمپیونزلیگ آنها نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محقق نشدن اهداف رونالدو در یوونتوس و از طرف دیگر برخی انتقادات که نسبت به او مطرح شده، شایعاتی را در رابطه با احتمال جدایی برنده پنج باره توپ طلا از این تیم به وجود آورده و حالا یک نشانه دیگر از آن به چشم خورده تا شایعات وداع رونالدو با بانوی پیر قوت بگیرد.

مادر کریستیانو رونالدو اخیرا ادعا کرده بود که تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا پسرش را برای بازگشت به پرتغال و حضور در اسپورتینگ لیسبون راضی کند. البته بلافاصله بعد از این اظهار نظر خورخه مندس، مدیر برنامه های فوق ستاره پرتغالی هرگونه شایعه بازگشت او به پرتغال را تکذیب کرد.

در همین رابطه Per Semper Calcio ویدئویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد اتومبیل های غول آسا و گران قیمت کریستیانو رونالدو واقع در گاراژی در شهر تورین با یک کامیون در حال بارگیری هستند.

این کامیون متعلق به Rodo Cargo است که یک شرکت بسیار بزرگ و معروف در رابطه با حمل و نقل محسوب می شود. جالب تر و قابل تامل تر اینکه این شرکت در لیسبون مستقر است.

نکته مهم دیگر درباره این مسئله به این موضوع برمی‌گردد که کریستیانو رونالدو در سال 2018 و هنگام ترک رئال نیز اتومبیل های خود را از مادرید به تورین منتقل کرده بود و حالا این اتفاقی که رخ داده می‌تواند نشانه بزرگی در مورد کریستیانو رونالدو باشد و اثبات کند که شاید او قصد دارد به اسپورتینگ لیسبون برگردد.

گفتنی است تنها یک هفته تا پایان رقابت های سری آ باقی مانده و به نظر می رسد که در صورت ناکامی یوونتوس در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کار آنها برای حفظ فوق ستاره پرتغالی دو چندان دشوار خواهد شد. با این حال باید منتظر ماند و دید که نهایتاً چه تصمیمی از سوی رونالدو اتخاذ خواهد شد./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس

شکست تحقیرآمیز یونایتد واکنش‌های تمسخر مجری سرشناس BBC را به همراه داشت.

طرفداری | پیرس مورگان بار دیگر به تن هاخ و منچستریونایتد طعنه زد.

منچستریونایتد پس از شکست مقابل چلسی، تاتنهام و آرسنال در لندن، این بار مقابل کریستال پالاس باخت سنگینی را تجربه کرد. شکست 4-0 در سلهرست پارک، شمار باخت‌های فصل دوم اریک تن هاخ را به عدد 13 رساند. عددی که در تاریخ منچستریونایتد بی‌سابقه بوده را و این باشگاه را به رتبه هشتم فرستاده‌است.

شکست سنگین منچستریونایتد، با واکنش‌های انتقادی پرشماری مواجه شده که بعضاً تمسخرآمیز بوده‌است. پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی که از طرفداران پرسروصدای آرسنال است و بارها و بارها به منچستریونایتد و اریک تن هاخ طعنه زده، با انتشار چند توییت در X به باخت پرگل یونایتد واکنش نشان داد.

پیرس مورگان که پس از مصاحبه آتشین با کریستیانو رونالدو پیرامون شرایط منچستریونایتد به شهرت زیادی در دنیای فوتبال رسید، در واکنش به صحبت‌های سال گذشته اریک تن هاخ که گفته بود جدایی رونالدو تأثیری روی کیفیت خواب او نگذاشته، نوشت:

ممکنه اریک امشب به آرام‌بخش نیاز داشته باشه! مصاحبه جنجالی فصل گذشته تن هاخ پیرامون جدایی رونالدو از منچستریونایتد:
« دلایل خودم را داشتم و از پیامدهای این تصمیم هم باخبر بودم. رفتن رونالدو می‌توانست اما نگران نبودم. حتی در طول همان شب‌ها خیلی هم خوب می‌خوابیدم
 

 پیرس مورگان در ادامه نیز به نیش و کنایه‌های خود ادامه داد و پس از گل چهارم کریستال پالاس نوشت:

وای خدای من! با این اوضاع تن هاخ قبل از روز یکشنبه اخراج می‌شه. ما به او احتیاج داریم! (اشاره به بازی منچستریونایتد و آرسنال).

این تیم، بدترین منچستریونایتدی است که تا بحال دیده‌ام! 

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم