Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@20:50:00 GMT

شکست استقلال؛ پنالتی سوخته و سوالاتی که گم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۰۶۲۸

شکست استقلال؛ پنالتی سوخته و سوالاتی که گم شد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- محمدمعین ملکی؛ روز جمعه در حالی نود و پنجمین شهرآورد پایتخت به پایان رسید که بسیاری از مشکلات فنی استقلال تحت تاثیر حواشی مسابقه، داوری ضعیف و کری خوانی وزیر ارتباطات قرار گرفت.

چرا ترکیب استقلال تدافعی بود؟

کادر فنی استقلال با علم به این موضوع، که عدم پیروزی در شهراورد میتواند به معنای پایان رویای قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر باشد، پای به این دیدار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که استقلال با پیروزی در شهراورد میتوانست به کورس قهرمانی برگردد، ترکیب ابتدایی استقلال با حضور یزدانی،غلامی،مرادمند،غفوری،نادری و ریگی که همگی بازیکنانی با قابلیت دفاعی محسوب میشوند، اندکی عجیب به نظر میرسید.عدم استفاده از بازیکنان تهاجمی این تیم نظیر فرشید اسماعیلی،بابک مرادی و شیخ دیاباته در ترکیب ابتدایی، برای سرخ ها سورپرایز کننده بود.

چرا بازیکنان استقلال تمرکز ندارند؟

در شهرآورد نود و پنجم به وضوح میتوان عدم تمرکز چند تن از بازیکنان استقلال را دید. درگیری‌ها و خشونت بازیکنان این تیم نشان از وضعیت نه چندان مناسب روحی آنها بود. در صحنه گل، وحید امیری به راحتی از بین چند بازیکن استقلال عبور کرد و پایه گذار گل برتری پرسپولیس شد. گل پرسپولیس در شرایطی به ثمر رسید که با تجربه ترین بازیکن استقلال، به دلیل عدم تمرکز، یک متر عقب تر از خط آفساید ایستاده بود.همچنین در صحنه گل، بار دیگر رشید مظاهری نشان داد که از روزهای قبل از لیگ قهرمانان آسیا، اندکی فاصله گرفته است. چند دقیقه بعد، شیخ دیاباته در یک موقعیت مناسب توپ را به آسمان کوبید و موقعیت را از دست داد. عصبانیت و درگیری های پایان بازی نیز مهر تاییدی بر شرایط نامناسب روحی آبی ها بود.

چرا استقلال ۳۱۸ دقیقه گل نزده؟

استقلال در شرایطی در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرگروه صعود کرد که خط حمله آبی‌ها در این بازی ها توانست ۱۴ گل بزند و آمار فوق العاده ای در گلزنی به ثبت برساند. اما استقلال در بازگشت از عربستان، در دو بازی برابر ذوب آهن و پرسپولیس موفق به گلزنی نشد. ضمن اینکه این تیم قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانسته بود به پیکان گل بزند. آخرین گل استقلال به دقیقه ۴۲ بازی با ماشین سازی برمیگردد و از این بازی به بعد آبی ها هرگز موفق به گلزنی در لیگ برتر نشده اند. در حال حاضر استقلال ۳۱۸ دقیقه ای است که موفق به گلزنی نشده است و باید دید فرهاد مجیدی چه تصمیمی برای فرار از این بحران خواهد گرفت.

اگرچه به زعم کارشناسان، پنالتی مسلم استقلال در این دیدار گرفته نشد و نمیتوان منکر قضاوت ضعیف اکبریان شد، اما تمام سوالات فنی در ذهن هواداران استقلال بی پاسخ ماند و کادر فنی استقلال، با پرداختن به پنالتی سوخته ی این تیم و کری خوانی وزیر ارتباطات، با یک فرار رو به جلو، پاسخ تمام سوالات فنی را بی جواب گذاشت.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1095913 برچسب‌ها استقلال تهران پرسپولیس تهران دربی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران دربی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال با حضور نمایندگان رسانه‌ها و هواداران برگزار شد و همین موضوع باعث شد تا بخش‌های مختلف تمرین زیر ذره‌بین حاضران قرار داشته باشد.

در یکی از آیتم‌های تمرینی بازیکنان استقلال به انجام بازی آقا وسط پرداختند که جواد نکونام هم در یکی از گروه ها حضور داشت و ضمن بازی کردن با شوخی‌های خود سعی داشت روحیه بازیکنانش را بالاتر ببرد.

بازار کری‌خوانی در این بخش از تمرین حسابی داغ بود و بازیکنان بر سر تصاحب توپ با یکدیگر و رفتن به وسط دایره مربوط به آقا وسط بسیار کل کل می‌کردند. سرمربی استقلال هم در این آیتم‌ها بازیکنانش همراهی می‌کرد و البته که سعی داشت با میانجی‌گری در برخی صحنه‌ها مسیر اتفاقات را عوض کند.

در یکی از بخش‌ها ابوالفضل جلالی نسبت به پاسی که هم تیمی‌هاش به او داده بود و باعث لو رفتن توپ شده بود، اعتراض داشت که نکونام به سمت او رفت و این بازیکن که روی زمین افتاده بود را بلند کرد، اتفاقی که تصاویر جالبی را به ثبت رساند.

استقلالی‌ها با انگیزه زیاد آماده مسابقه با ذوب‌آهن می‌شوند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار صدر نشینی خود را تثبیت کنند.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال