Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:00:08 GMT

مهلت ثبت نام تمام وام‌های دانشجویی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۰۸۰۱

مهلت ثبت نام تمام وام‌های دانشجویی تمدید شد

الیاس منیری معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات صندوق رفاه برای دانشجویانی که تاکنون موفق به ثبت نام وام‌های دانشجویی نشده اند گفت: مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی مقرر بود ۲۵ اردیبهشت به پایان برسد که به منظور مساعدت با دانشجوینی که موفق به ثبت نام نشده اند ترتیبی اتخاذ شد که این مهلت یک ماه دیگر تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: دانشجویان متقاضی وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی می‌توانند تا ۲۵ خرداد ماه برای دریافت وام ثبت نام کنند.

 به گفته‌  این مقام مسئول، تمدید مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی شامل وام تحصیلی، ضروری، ویژه دکتری، مسکن متاهلی و شهریه شامل تمام دانشجویان می‌شود و دانشجویان متقاضی باید در سامانه صندوق رفاه درخواست خود را تا زمان اعلام شده ثبت کنند.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه درباره شرایط تخصیص وام به دانشجویان شاغل گفت: با توجه به فعال شدن سامانه استعلام شاغلان از سازمان‌های ذیربط و قوانین استفاده از وام‌های صندوق رفاه دانشجویان، در زمان دریافت وام دانشجویی دانشجو نباید مشغول به کاری باشد که مشمول دریافت اجرت باشد، چنانچه این سامانه، دانشجویی را شاغل تشخیص دهد وام به دانشجو تعلق نمی گیرد.

منیری افزود: اگر دانشجویی مدعی باشد که مشغول به کار نیست باید از محلی که سابقه بیمه برای او گزارش شده، نامه‌ای رسمی و مورد تائید مبنی بر عدم اشتغال را به همراه سوابق بیمه‌ای ممهور به مهر بیمه به دانشگاه ارائه کند.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دانشجویان برای دریافت وام دانشجویی باید با شماره تلفن به نام خودشان ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وام دانشجویی وزارت علوم معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری وام های دانشجویی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند