Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:12:01 GMT

بازدید حشمتی از روابط عمومی دادگستری کل استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۱۱۷۶

بازدید حشمتی از روابط عمومی دادگستری کل استان تهران

‎رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری تهران بر حضور موثر علمی و پررنگ در رسانه‌ها و فضای مجازی به منظور بیان خدمات ارزشمند قضایی به مخاطبان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران به مناسبت هفته روابط عمومی از بخش‌های مختلف مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری تهران بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان تهران و عضو شورای عالی قوه قضاییه، در بازدید از بخش‌های مختلف مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری اظهار کرد: روابط عمومی مجموعه‌ای است که با ظرافت و دقت با جمع آوری، تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات در جهت ایجاد تعامل، انعکاس و انتشار اخبار و عملکردهای دستگاه قضایی تلاش می‌کند و هنر روابط عمومی، ایجاد یک ارتباط مناسب و خوب بین دستگاه قضایی و مراجعان است.ران

‎وی افزود: حضور موثر علمی و پررنگ دررسانه‌ها و فضای مجازی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها در راستای اطلاع رسانی منجر به هم افزایی و بیان خدمات ارزشمند قضایی به مخاطبان می‌شود و اقناع افکار عمومی را در پی دارد که می‌تواند در کسب اعتماد مردمی و افزایش اعتماد به قوه قضاییه نیز موثر باشد.

حشمتی مهذب سیر مراحل تاریخی شکل گیری روابط عمومی‌ها را از ابتدای انقلاب مورد اشاره قرار داد و افزود: در اکثر دستگاه‌ها به روابط عمومی کمتر بها داده می‌شد؛ ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی این دانش و فن تخصصی بوده ایم و هم راستا با رشد معنویات در جامعه در دوران جنگ تحمیلی این حوزه با همان تشکیلات در ابتدای انقلاب نیز توانست نقش مهمی در تشویق مردم برای حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی حق علیه باطل ایفا کند.

‎رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان انتظارات خود از حوزه ارتباطات گفت: شایسته است روابط عمومی‌ها با تأسی به مبانی دینی، اسلامی و تکالیف قانونی در تبیین، نشر و انتشار کارکرد و عملکردهای دادگستری، مسیر درستی را در پیش گیرند و در پاسخگویی و تکریم مراجعان به دستگاه قضایی رفتار شایسته اسلامی و خلق خوش را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

‎وی یادآور شد: مطابق بیانات بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران که فرمودند؛ مردم، ولی نعمت ما هستند و فرمایش مقام معظم رهبری که توجه به امورات و خواسته‌های مردم را همیشه تذکر می‌دهند؛ خوش رویی و رفتار محترمانه با مراجعان و تکریم آنان از وظایف مهم کارکنان دستگاه قضایی است و باید کسب رضایتمندی مردم در دادگستری با جدیت و برنامه منسجم‌تر دنبال شود و در این زمینه برای بسط و گسترش ارتباطات و ارائه خدمات نوین در دیدارهای مردمی استفاده از سامانه‌های الکترونیکی و برگزاری جلسات دیدار مردمی بیش از پیش مورد بهره برداری قرار گیرد.

همچنین رئیس کل دادگستری استان تهران همراه سرپرست معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری از بخش‌های مختلف مدیریت روابط عمومی و همچنین از محل ویژه تولید محتوای تصویری این حوزه بازدید و از کارکنان روابط عمومی تقدیر کرد.

مدیر روابط عمومی، رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران نیز طی گزارشی از برگزاری ۸۰ جلسه ویدئوکنفرانس برای دیدار مردمی و پاسخگویی مسئولان قضایی استان تهران به مردم در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

‎گفتنی است افزایش ۳۰ درصدی در تولید اخبار و همچنین برگزاری و میزبانی بیش از ۲۴۰ جلسه از دادگاه‌های مهم ملی و نشست‌های سخنگوی قوه قضاییه از جمله اقدامات مدیریت روابط عمومی دادگستری استان تهران در سال ۱۳۹۹ بوده است.

همچنین در جریان این بازدید، برگزاری مستمر جلسات دیدارهای مردمی در زمان شیوع کرونا توسط کارشناسان حقوقی و قضایی مدیریت روابط عمومی در سال گذشته مورد تقدیر رئیس کل دادگستری استان تهران قرار گرفت.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دادگستری تهران رییس دادگستری تهران دادگستری رئیس کل دادگستری استان تهران ارتباطات دادگستری دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک

مسجدی در این سفر در جریان مشکلات جاده مواصلاتی سیریک – جاسک نیز قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از توقفگاه نگهداری بیش از ۱۰۷ خودروی بدون صاحب و پیگیری، در خصوص نحوه آزادسازی این خودرو‌ها گفتگو کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) به مشکلات بیش از ۲۰ تن از مردم شهرستان سیریک در حوزه پرورش میگو، تصفیه آب و زمین‌های ملی رسیدگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی