Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@10:37:28 GMT

27 بازیکن و قطعی کردن بلیت جام ملت ها برای قطر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۱۵۱۱

فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر با دعوت از 27 بازیکن اردوی این تیم برای بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا را کلید زد

به گزارش طرفداری، در حالی که تا چند هفته دیگر ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی و البته مقدماتی جام ملت های آسیایی دوباره آغاز خواهد شد، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر نیز با اعلام  27 نام، نفرات مورد نظر خود برای حضور در سه دیدار پایانی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان

سعد الشیب، مشعل برشام، محمود ابو ندا و صلاح زکریا

مدافعان

پدرو کوره، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، احمد سهیل، مصعب خضر، بسام الراوی، همام الامین، خوخی بوعالم و سلطان البریک 

هافبک ها

سالم الهاجری، محمد وعد، عبدالله الاحرق، عاصم مادبو، کریم بودیاف، اسماعیل محمد، عبدالعزیز حاتم و خالد منیر

مهاجمان

حسن الهیدوس، اکرم عفیف، معز علی، احمد علاالدین، یوسف عبدالرزاق و محمد منتاری

به این ترتیب 27 بازیکن مورد نظر به زودی اردوی تدارکاتی خود برای دیدار تیم ملی قطر با تیم های عمان و هند آغاز می کنند. 

قطری ها تاکنون با کسب 16 امتیاز در صدر جدول رده بندی حضور دارد و تنها دو بازی از بازی های این تیم باقیمانده است تا شاگردان سانچز مجوز حضور در جام ملت های آسیا را به دست بیاورند.  

اخبار داغ 

علت مرگ آزاده نامداری به دست بازپرس رسید / خودکشی نامداری تبعات دارد! برترین های قرن با امیر صادقی پناه: هیچکس مانند کی روش تیم ملی را هدایت نکرد! پیشنهاد سنگین دو باشگاه صنعتی به بازیکنان پرسپولیس تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری بررسی شرایط صعود ناپولی، میلان و یوونتوس به لیگ قهرمانان؛ سه تیم و دو سهمیه کریستیانو رونالدو خودروهایش را از تورین به لیسبون منتقل کرد + فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام ملت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محبی بازیکن سابق استقلال در اولین فصل حضور درلیگ برتر گزینه بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه و بهترین بازیکن تازه وارد این لیگ انتخاب شده است.

در کنار محمد محبی، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه وارد لیگ برتر روسیه انتخاب شده‌اند. حتی رسیدن یکی از عناوین به محمد محبی موجب افزایش قیمت این بازیکن از سوی باشگاه روستوف خواهد شد.

باشگاه روسی محمد محبی را ۶۵۰ هزار یورو از باشگاه سانتاکلارا خریداری کرده و هم اکنون حدود قیمت فروش محبی ۲ میلیون ۵۰ هزار یورو تعیین شده است.

بدون شک این عناوین در آینده نزدیک موجب افزایش قیمت فروش محمد محبی و هم چنین دستمزد این بازیکن خواهد شد. محمد محبی به تازگی از بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و به نظر باشگاه استقلال در تلاش برای جذب این بازیکن است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح