Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@14:44:41 GMT

صدری در کلاب هاوس پاسخ مجیدی را داد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۱۵۵۹

صدری در کلاب هاوس پاسخ مجیدی را داد

بعد از شکست تیم استقلال در دربی، فرهاد مجیدی بخش مهم صحبت های خود در نشست خبری را به انتقاد از وزیر ارتباطات اختصاص داده و به شدت بابت کری آذری جهرمی به استقلالی ها به این وزیر جوان حمله کرد. این حواشی همچنان ادامه دارد و نقد های بسیاری به کری آذری جهرمی و پاسخ فرهاد مجیدی در نشست خبری مطرح شده است. برخی ها حق را به وزیر می دهند و برخی ها مجیدی را محق دانسته و پاسخش را به جا می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مجید صدری، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز در بحثی که در این رابطه در اپلیکیشن کلاب هاوس و با حضور اهالی فوتبال تشکیل شده بود حضور یافته و به انتقاد از مجیدی و حمایت از جهرمی پرداخت:

مجیدی می توانست مثل قلعه نویی با کری جواب بدهد

آقای جهرمی چند وقت پیش هم مطلبی را گفتند و یکسری از دوستان هم آمدند و نقطه نظراتشان را گفتند. ایشان در مصاحبه ای که با رادیو داشتند گفتند که من دو شخصیت متفاوت دارم؛ یکی به عنوان وزیر ارتباطات که کارم را انجام می دهم و یکی هم به عنوان هوادار که می آیم و کری می خوانم. به نظر من چیز خاصی نبود ولی استقلال چون باخته بود حداقل آقای مجیدی نباید آن بی احترامی را می کرد. ایشان هم می توانست بیاید و کری بخواند مثل آقای قلعه نویی که جواب کری وزیر را با کری دادند. 

جهرمی پای کری اش ایستاد و این شلوغ کردن ندارد

اتفاقی نیفتاده بود که دوستان این کار را کردند. برای ما خیلی جالب نبود. حدود سه هفته پیش راجع به پسر بچه ای اتفاقی افتاد و همه بزرگان پرسپولیس بیانیه دادند و گفتند که چرا برای این بچه چنین اتفاقی افتاده است. آقای جهرمی هم به عنوان هوادار کری خواند و اگر کامنت ها را بخوانید می بینید که بسیاری از استقلالی ها هم رفتند و به ایشان جواب دادند. ایشان کری خواندند و پایش هم ایستادند و این شلوغ کردن ندارد.

همه جای دنیا این گونه است

بعد از صحبت های آقای جهرمی عکس هایی از آقای فرهاد مجیدی با آقای احمدی نژاد منتشر شد. آقای جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات کارش را به نحو احسن انجام می دهد و مردم هم یکی راضی و یکی ناراضی است. او به عنوان یک هوادار این کار را انجام می دهد. آقای احمدی نژاد هم انجام داده و در خارج از ایران هم انجام می دهند. دیروز یکی از دوستان لیست مقامات سیاسی و حکومتی که طرفدار تیم های خاص هستند را به من داد. همه جای دنیا این گونه است.

کری با بی احترامی فرق می کند

آقای جهرمی که به کسی بی احترامی نکرده است. ایشان که دفعه پیش آمد و یک کری خواند اتفاقی افتاد؟ دوستان آمدند جواب دادند حتی در رادیو صحبت کردند و  ایشان هم جواب داد. کری با بی احترامی فرق می کند. ما به بی احترامی منتقد هستیم وگرنه هیچ اشکالی ندارد که استقلالی ها زیر پست ایشان کامنت بگذارند و جواب کری شان را بدهند، ایشان هم چیزی نمی گوید. در برد و باخت برای هم کری می خوانیم در حالت عادی که کسی با کسی کاری ندارد. بعد و قبل بازی شما برای من کری می خوانید و من برای شما کری می خوانم.

کری ریز رئیس هیات مدیره پرسپولیس در میان بحث!

صدری در این قسمت از صحبت های خود یک کری ریز هم برای استقلالی ها خوانده و صحبت هایش را این گونه ادامه داد: بالاخره بازی است و برد و باخت دارد؛ یک روز ما می بریم و روز دیگر هم ما می بریم (!) و این چیز عادی است و مشکلی نیست. تنها چیزی که ما خواهش داریم از همه دوستان استقلالی و پرسپولیسی این است که به هم بی احترامی نکنید. شما فکر می کنید آقای جهرمی به همین دوستان استقلالی کم کمک کرده است؟ ایشان در نگاه وزارتی هم به استقلال کمک می کند هم به پرسپولیس و هم تیم های دیگر. این که دلیل نمی شود. واقعا جای تعجب دارد که بعضی از دوستان این گونه عنوان می کند.

از اتفاقی که برای خلیل زاده افتاده خوشحال نیستیم

بنده به عنوان رئیس هیات مدیره پرسپولیس کری می خوانم ولی حق بی احترامی ندارم. یکی از دوستان در مورد آقای خلیل زاده مطلبی گفت که ما اصلا خوشحال نیستیم و خیلی هم ناراحتیم. بالاخره آنها هم همنوع ما هستند و ایرانی اند بالاخره یک خطایی کرده اند و من نمی دانم. نباید هم دیگر را نابود کنیم. در یک جمعی می خواهیم نشاط داشته باشیم. همان شب آقای مددی آمد یکسری حرف هایی زد که  واقعا من برایش جواب دارم. 

ماجرای وصل بودن صدری به چاه نفت

آقای نظری یک ماه پیش مصاحبه ای کرد و مگر من تا به حال در مورد استقلال اظهار نظری کرده بودم؟ خبرنگار چیزی از ایشان پرسید و ایشان گفتند که آقای صدری به چاه نفت متصل هستند. من همان روز به ایشان زنگ زدم و گفتم که مگر شما اصلا بنده را می شناسید و می دانید من چه کار کرده ام. مگر من تا به حال در مورد تیم شما نظری داده ام که گفتند شما گفته بودید ما به کمک مالی نیاز نداریم. یکی از هواداران در لایو از من سوال کرد و من هم گفتم که ما مخلص هواداران هستیم هر موقع کمکی لازم باشد خودمان به صورت رسمی اعلام می کنیم. گفت که ببخشید من متوجه نشدم که شما این گونه گفته اید و به من یک تکه دیگری از صحبت هایتان را نشان داده بودند. خب مگر ما اظهارنظری کردیم؟ حتی ایشان تلفنی به من گفتند که من دفعه بعد می روم و جبران می کنم ولی گفتم که نیازی نیست و فقط خواستم بگویم که بنده تا این لحظه هیچ وقت به تیم شما ورودی نکرده ام؛ کاری هم ندارم.

نباید پشت تریبون بگویند که وزیر بی شعور است

اگر کری بوده خودشان جواب کری را بدهد نه اینکه پشت تریبون بگویند که وزیر بی شعور است. این یعنی این که به کل نظام توهین می کنید. ما شان مان بالاتر از این چیزهاست که به دنبال این چیزها باشیم. اگر دوستان فدراسیون بخواهند برخوردی بکنند که به ما ربطی ندارد. ولی نکته این است که وقتی یک بلندگو دست من است قرار نیست که هر چیزی از دهانم در آمد بگویم. با زبان آقای جهرمی می توانستند جواب شان را بدهند. 

الفاظ مجیدی در شان مربی استقلال نبود

جناب آقای مجیدی عزیز واقعا الفاظی را به کار بردند که در شان مربی استقلال نبود. اگر آقای جهرمی کری خوانده با کری جواب شان را بدهید. ممکن است شما ادبیاتی را به کار ببرید که همان معنا را بدهد ولی اینکه در تریبون رسمی این صحبت را بکنید درست نیست. ما به دنبال پرونده سازی نیستیم. در این مدت که در خدمت دوستانمان در پرسپولیس بودم فقط و فقط گفته ام که حاشیه نداشته باشیم. با آقا یحیی با سید جلال و همه صحبت می کنیم که تا می توانید آرامش داشته باشید. وگرنه ما هم بلد هستیم حرف بزنیم ولی برای چه باید تیم مان را به حاشیه ببریم؟ این موفقیت های ما فقط در سایه آرامش بوده است. بچه های ما از جان شان مایه می گذارند و من دست شان را می بوسم چون با رفتار و تلاش شان دل 40 میلیون را شاد می کنند.

258 41

کد خبر 1516100

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی استقلالی ها بی احترامی آقای جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت

رئیس جمهور با بیان اینکه در آغاز فعالیت دولت رفع ناترازی‌ها و مشکلات کشور از جمله تنش‌های‌ آبی، ناترازی برق، مشکلات اشتغال و مسکن، تورم، کسری بودجه و بهبود وضعیت اقتصادی زندگی مردم را در محور برنامه‌های خود قرار دادیم، گفت: امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان و ادای احترام به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: مردم عزیز این مناطق در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و یار انقلاب، امام و رهبری بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همواره به دنبال فرصتی بودم تا در جمع باصفا و نورانی مردمان سخت‌کوش و متدین این منطقه حضور یابم، افزود: بنای دولت اداره امور بر مبنای عمل به دستورات الهی در همه عرصه‌های زندگی، اجرای عدالت با تکیه بر امکانات داخلی و بر مبنای سند آمایش سرزمینی است. بر همین اساس در آغاز به کار دولت رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا، ناترازی‌های گسترده برق، کاهش بیکاری و رفع مشکل اشتغال و رفع دغدغه مردم درباره مسکن را مبنای کار خود قرار دادیم و امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده‌اند.

رئیسی همچنین با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت‌های متنوع کشور شرایط اقتصادی زندگی مردم را بهبود بخشیم، اظهار داشت: بنای بنده این نیست که بگویم دولت چه وضعیتی را تحویل گرفت و در گذشته وضعیت چگونه بوده است، اما فقط در یک مورد دولت را با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفتیم که این کسری بودجه یکی از اصل‌ترین دلایل ایجاد تورم است، اما بدون استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول با تولید و ایجاد منابع و درآمدهای جدید هم این کسری را رفع کردیم و هم توانستیم روند تورم را کاهشی کنیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: دولت در ادامه این روند در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز بودجه را به شکلی تنظیم و تدوین کرد که منابع و مصارف همخوانی داشته باشند تا کسری بودجه به عنوان ریشه و بستر ایجاد تورم نداشته باشیم. همچنین رشد نقدینگی به عنوان یکی دیگر از عوامل ایجاد تورم در دولت کنترل شده و پس از رسیدن به هدف ۲۵ درصد در پایان سال گذشته، در حال حاضر ۲۴ درصد بوده و در حال کاهش به رقم ۲۳ درصد است. دولت همچنین اضافه برداشت بانک‌ها را نیز مدیریت کرده و سال گذشته سه مؤسسه بانکی که اضافه برداشت داشتند منحل شدند و امسال نیز بنای دولت این است که اگر مؤسسه‌ای مقررات در این زمینه را رعایت نکند، منحل شود.

رئیسی با بیان اینکه اینطور نیست که بنده ندانم در زندگی بعضی از مردم عزیزمان چه می‌گذرد، گفت: قبل از حضور در جمع شما مردم ابتدا در مسجد ابوذر در جلسه حل مسئله و پیگیری مسائل اولویت‌دار حضور یافتم و مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده موجود در منطقه را مورد بررسی قرار دادیم و تصمیماتی برای رفع این مشکلات اتخاذ شد؛ بنای این دولت این نیست که از کنار چاله‌ها بدون چاره‌اندیشی عبور کند. ما هر کاری را که به نفع مردم باشد انجام خواهیم داد، ولو اینکه خوشایند برخی هم نباشد!

رئیس جمهور در ادامه محور دیگر کار دولت را مبارزه قاطع با فساد و مفسدان عنوان و خاطرنشان کرد: به همه مسئولین اعلام کردم و نه فقط اعلام که اقدام هم کرده‌ام؛ که هر کجا فسادی دیده شود مطلقاً به فساد و مفسد رحم نخواهد شد. بدانید در این دولت چنان که بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم، تبعیض، پارتی‌بازی و رشوه در همه ادارات هستیم. حتی ممکن است کسی فساد نداشته باشد، اما در جایی که قرار گرفته کارآمدی لازم را ندارد، بنای دولت این است که در این رابطه اغماض نکند و حتماً جای او را به فردی کارآمد و کسی که بتواند تحول ایجاد کند، بدهد.

رئیسی با بیان اینکه حداقل در ۹۰ مورد در این زمینه اقدام صورت گرفته که شاید همه آنها اعلام نشده باشد، گفت: بنای دولت این است که کار را به افراد کارآمد بسپارد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق گفت: این اقدام برای همه مسلمانان و آزادی‌خواهان و هم دشمنان پیام داشت؛ پیام این عملیات برای دشمنان این بود که بنای نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، مقاومت و ایستادگی در مقابل همه دشمنان است. در پاکستان نیز این مسئله را بیان کردم که شهیدان ما، امام و رهبری به ما آموختند در مقابل دشمنان باید مقاومت و ایستادگی کرد.

رئیسی افزود: این عملیات همچنین یک پیام برای دوستان انقلاب اسلامی داشت که پیام همبستگی، وحدت و اخوت بود. بدانید هر کس در دنیا به طرف ما دست دوستی دراز کند، آن را با محبت می‌فشاریم. بنای ما همکاری با همه کسانی است که می‌خواهند با جمهوری اسلامی ایران روابط سالم و سازنده داشته باشند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، این جنایات را تابلویی روشن در مقابل چشم همه جهانیان توصیف و تصریح کرد: یک وجه تابلویی که از غزه در جهان ترسیم شده نورانیت ایستادگی و مقاومت و جانفشانی است و یک وجه تاریک آن جنایت‌های بی‌نظیر، کودک‌کشی، نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت از سوی رژیم صهیونیستی است که انسان شرم می‌کند مرتکبان این جنایت را انسان بنامد، چرا که آنها فقط شکل انسان هستند.

رئیسی با بیان اینکه داعیه حقوق بشر حامیان رژیم کودک‌کش صهیونیستی گوش فلک را کر کرده اما آنها بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند، اظهار داشت: مگر همین کشورهای غربی تا دیروز ادعای دانش‌دوستی و احترام به دانشگاه نداشتند، پس چگونه شد که به دانشجویانی که جرم‌شان فقط دفاع از مظلومیت مردم غزه است اینچنین حمله کرده و آنها را به جرم حق‌خواهی به خاک و خون کشیدند. امروز رخدادهای جاری در غزه و رخدادهای مرتبط با آن چهره غربی‌ها و آمریکایی‌ها را رسوا کرده، اما مردم همین مناطق ۱۷ و ۱۸ از ۴۵ سال قبل دفاع از ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زدند.

رئیس جمهور در پایان با تاکید بر اینکه مشکلات و مسائل مناطق شما با جدیت و سرعت پیگیری و رفع خواهد شد، خاطرنشان کرد: ارتباط ما با شما به همین جلسه و دیدار محدود نخواهد بود. این از افتخارات بنده است که در هر مسئولیتی بوده‌ام رو در رو با مردم نشسته و سخنان و مشکلات آنها را شنیده‌ام. برخی به بنده ایراد می‌گیرند که چرا این همه سفر استانی می‌روم، اما روال کار بنده این نیست که بر اساس گزارش‌ها مشکلات را حل کنم، بلکه در جلسات رو در رو و بدون واسطه به دنبال شناسایی و حل مشکلات هستم؛ یقین بدانید بر عهد خود با شما مردم باقی هستم و باقی خواهم ماند.

کد خبر 747977

دیگر خبرها

  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت