Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@08:15:10 GMT

هوشیاری راننده حین واژگون شدن تریلی در اتوبان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۱۶۹۹

هوشیاری راننده حین واژگون شدن تریلی در اتوبان

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی وحشتناکی که به تازگی منتشر شده خوش شانسی یک راننده در حادثه واژگونی تریلی در یکی از بزرگراه‌های آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این حادثه یک تریلی مملو از آهن به دلیل سرعت زیاد هنگام دور زدن در پیچ ناگهان واژگون شد. این حادثه زمانی رخ داد که راننده تریلی در حال ورود به اتوبان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو خودروی تریلی در حالی که با سرعت زیادی حرکت می‌کند به یک پیچ نزدیک می‌شود. لحظاتی بعد تریلی حین عبور از پیچ ناگهان از کنترل راننده خارج شده و در لحظه ورود به اتوبان واژگون می‌شود.

راننده‌ای که در اتوبان در حرکت بود دقیقا در مقابل بار سقوط کرده از داخل تریلی، خودروی خود را متوقف کرده و با خوش شانسی از مرگ می‌گریزد. البته در این صحنه راننده خودروی سواری با دیدن تریلی که با سرعت زیاد در حال ورود به بزرگراه بود از سرعت خود کاسته و موفق می‌شود قبل از برخورد با بار تریلی خودرو را متوقف کند.

بیشتر بخوانید

بلایی که راننده ناشی سر پورشه لوکس آورد!

این حادثه در تاریخ ۱۰ می‌ و در یکی از اتوبان‌های ایالت «آلاباما» آمریکا رخ داد. این ویدئو از زمان انتشار در یوتیوب تاکنون بیش از ۳۲۰۰ بیننده داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد

 رسانه‌های اسرائیل شنبه شب گزارش دادند که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش اسرائیل واژگون شده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش اسرائیل در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیل استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته شده و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن‌گویر»؛ وزیر امینت رژیم صهیونیستی
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!
  • ببینید | واژگون شدن خودروی «بن‌ گویر»