Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز،‌دوشنبه با فرستاده ویژه آمریکا به خاورمیانه در مقر خود در شهر رام الله در کرانه باختری ملاقات کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، در دیدار با هادی عمرو،‌ فرستاده ویژه آمریکا به خاورمیانه، محمود عباس، رئیس‌تشکیلات خودگردان فلسطین گفت، اوضاع خطرناک شهر قدس، تجاوزات هر روزه شهرک‌نشینان تندرو که دست به اقدامات تروریستی می‌زنند و دعوت به قتل اعراب می‌کنند، تجاوزات نظامیان اشغالگر به ملت و نمازگزاران بی‌دفاع در مسجد الاقصی و کلیسای القیامه تنش‌های وحشیانه اسرائیل و جنایت‌های آن که باید فورا در نوار غزه متوقف شوند فاجعه و ویرانی برجای گذاشته و باعث شهادت صدها و زخمی شدن صدها و آوارگی هزاران تن شده است و دولت اشغالگر مسؤول آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود عباس بر لزوم مداخله آمریکا برای توقف این جنگ و آغاز تلاش‌ به منظور دستیابی به راه حل سیاسی مبتنی بر قوانین بین‌المللی تاکید کرد زیرا امنیت و ثبات زمانی محقق می‌شوند که اشغالگری در فلسطین به پایتختی قدس شرقی خاتمه یابد.

او تصریح کرد: فلسطین آماده همکاری با کمیته چهارجانبه صلح به منظور برقراری صلح عادلانه و دائمی است.

او بار دیگر از جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای تصمیمات دولتش در ازسرگیری کمک‌ها به ملت فلسطین و از طریق آنروا تشکر کرد.

هادی عمرو نیز بر لزوم تحقق آرامش و توقف جنگ تاکید کرد.

فرستاده آمریکا تاکید کرد، دولت بایدن تلاش خود را با طرف‌های مربوطه برای نیل به این هدف به کار می‌گیرد و مواضع آمریکا در راستای پایبندی به تحقق صلح و فراهم سازی شرایط مناسب بین فلسطین و اسرائیل است.

او بر اهمیت راه حل دو کشور تاکید کرد.

از سوی دیگر، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که فورا درگیری‌های اسرائیل و فلسطین خاتمه یابد.

سخنگوی دولت آلمان اظهار کرد: مرکل همچنین اعتراضات در آلمان که به اشاعه انزجار و یهودستیزی منجر می‌شود محکوم کرد.

از سوی دیگر کاخ الیزه اعلام کرد، ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه با عبدالفتاح سیسی، همتای مصری در پاریس بحران غزه را بررسی کرد و آنها روی ادامه تلاش برای اعلام فوری آتش‌بس و اجتناب از ادامه درگیری تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمود عباس آمريكا حمله به غزه فلسطين آنگلا مرکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات