Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:03:57 GMT

نمایش خطرناک دختر جوان با مار کبرا!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۱۹۷۲

نمایش خطرناک دختر جوان با مار کبرا!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید شما نیز جزء افرادی باشید که با شنیدن واژه مار دچار ترس و وحشت می‌شوید. اما افرادی هستند که بر این ترس خود غلبه کرده و حتی اقدام به انجام نمایش‌های مهیج با مار‌های خطرناک می‌کنند که البته نوعی بازی با مرگ به شمار می‌رود. «شِوِتا»، یک دختر جوان اهل هند از این دسته افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از نمایش‌های مختلف خود با مار‌های کبرا فیلم تهیه کرده و در اینستاگرامش منتشر می‌کند.

این دختر به تازگی نیز ویدئویی منتشر کرده که او را در حال اجرای یک نمایش با مار کبرا نشان می‌دهد. در این ویدئو او در حالی که مار کبرا را با یک دست خود در هوا نگه داشته، با چوب این حیوان را کنترل می‌کند.

بیشتر بخوانید

پیداشدن مار شاه کبرای غول پیکر در داخل خانه!

شِوِتا که خود را دوستدار مار‌ها توصیف می‌کند سرگرمی اش شکار مار است که انتشار ویدئو‌های مرتبط با آن او را تبدیل به یک کاربر معروف در اینستاگرام کرده است. او در صفحه خود تصاویر مختلفی از شکار مار‌ها را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است. این پست او نیز با استقبال کاربران همراه بوده و تاکنون حدود ۴ هزار بیننده داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات مار سمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطرناک‌ترین استان‌های ایران در میزان «فرونشست»

آفتاب‌‌نیوز :

مطالعات زمین‌شناسی نشان می‌دهد، اگرچه استان خراسان‌رضوی به لحاظ بیشترین پهنه درگیر فرونشست، اول است اما بیشترین شهر‌های در معرض فرونشست، در استان اصفهان است.

ضمن آنکه باتوجه به تراکم جمعیت در شهر‌های اصفهان، این استان در این زمینه حادترین استان کشور در مساله فرونشست به حساب می‌آید.

اصفهان در دوراهی مهار فرونشست یا بروز تبعات ۴گانه این پدیده قرار دارد.

مهار فرونشست از طریق کنترل کشاورزی‌های آب‌بر و پایان دعوای استانی برسر زاینده‌رو‌د امکان‌پذیر است.

درغیر اینصورت افت ارزش ملک یکی از ۴ پیامد منفی فرونشست خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ترین استان‌های ایران در میزان «فرونشست»
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم)
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم