Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:59:11 GMT

کشف بیش از ۴۰ تن مرغ قطعه‌بندی منجمد در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۱۹۹۹

کشف بیش از ۴۰ تن مرغ قطعه‌بندی منجمد در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، بخش‌علی بیاتی اظهار کرد: حسب گزارش مردمی رسیده به سامانه ستاد خبری «۱۲۴» مبنی بر قطعه کاری بیشتر از ۱۰ درصد مرغ دریکی از واحدهای بسته‌بندی مرغ، با دستور قضایی جانشین دادسرای عمومی و انقلاب منطقه ۹ مشهد در اقدامی مشترک با نمایندگان شبکه دامپزشکی، اداره اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف و بازرسان سازمان صمت به محل واحد قطعه‌بندی در مشهد مراجعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسؤول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بابیان اینکه طبق مصوبات قرارگاه ساماندهی بازار مرغ،  صرفاً ۱۰ درصد از کشتار روزانه مرغ می‌تواند به‌صورت قطعه‌بندی شده جهت مصارف رستوران‌ها، هتل‌ها و آشپزخانه‌ها ارائه شود، افزود: پس از بررسی موارد، مشاهده شد بیش از ۳۵ نفر در حال قطعه‌بندی مرغ در سالن‌های این مجتمع بودند که میزان قطعه‌بندی بیشتر از حد مجاز است.

وی ابراز کرد: با توجه به افزایش نسبی قیمت گوشت مرغ طی روزهای اخیر و همچنین پایان ماه مبارک رمضان افراد سودجو جهت کسب درآمدهای نامشروع به قطعه کاری مرغ و منجمد کردن آن اقدام کردند.

بیاتی ادامه داد: از واحد قطعه کاری مرغ بیش از ۴۰ تن گوشت مرغ کامل، قطعه کاری شده فله و آماده بسته‌بندی، از سالن‌های قطعه کاری، اتاق پیش سرد، تونل‌های انجماد و سردخانه کشف شد.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های بازرسین مشخص شد  بر روی کارتن گوشت‌های مرغ قطعه‌بندی در حال انجماد و همچنین منجمد شده تاریخ تولید دی‌ماه و بهمن ۱۳۹۹ درج‌شده بود که  موارد مذکور در محل توقیف و پس از پلمب واحد توسط اماکن نیروی انتظامی، پرونده برای رسیدگی به مرجع قضایی ارسال شد.

کارشناس مسؤول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از شهروندان درخواست کرد، هرگونه تخلفات اقتصادی صنفی و غیر صنفی  را به سامانه  ستاد خبری این سازمان با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: معدن و تجارت خراسان رضوی کشف مرغ منجمد مرغ قطعه بندی پلمب معدن و تجارت خراسان رضوی قطعه کاری قطعه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، صبح شنبه با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد و تشییع پیکر شهید «مجید مشخصی» شهید دوران دفاع مقدس مجید بخشی حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداری کردند.

جمعیت حاضر در این اجتماع، پس از ذکر مصیبت و عزاداری توسط احمد واعظی مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کرده و مراسم پایانی را با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بارگاه منور امام هشتم (ع) برگزار کردند.

کد خبر 6096225

دیگر خبرها

  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود