Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@04:46:57 GMT

حزب الله لبنان: دفاع از فلسطین دفاع از تمامی امت است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۰۵۳

حزب الله لبنان: دفاع از فلسطین دفاع از تمامی امت است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: دفاع از فلسطین و قدس دفاع از تمامی امت است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المنار، سید هاشم صفی الدین گفت: نبرد قدس نبرد امت است و در اینجا هیچ جایی برای بیطرفی نیست و در این باره مجالی برای حاشیه های سیاسی وجود ندارد.

وی افزود: پاسخ به اقدامات دشمن برای متفرق کردن امت، از قدس شریف آغاز شده است تا امت را در مقابله با رخوت و تنها گذاشتن فلسطین متحد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صفی الدین به افزایش توانمندهای محور مقاومت در سال های اخیراشاره کرد و گفت: ما در لبنان از توانمندی های بسیار بیشتری نسبت به گذشته برخورداریم و محور مقاومت در غزه نیز چنین وضعیتی دارد.

وی به دستاورد اخیر نیروهای مقاومت فلسطینی اشاره کرد و ادامه داد: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید هرچه سریعتر به نتایج معادله ای که مقاومت و موشک های غزه تحمیل کرده است، اذعان کند. در غیر این صورت بهای آن سنگین خواهد بود.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین است. اقدام های  رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات ۲۱۸ فلسطینی شهید و یک هزار و ۲۳۵ دیگر زخمی شدند. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین لبنان حزب الله لبنان قدس صهیونیست سید هاشم صفی الدین سرزمینهای اشغالی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در این راستا، تصاویر حمله موشکی به اهداف صهیونیستی در مناطق «رامیم»، «هونین» و «مرغلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در پاسخ به حملات اشغالگران علیه غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

این در حالی است که در بامداد پنجشنبه، مناطق اطراف شهرک‌های «مارون الراس»، «حولا» و «یارون» چندین مرتبه هدف حملات توپخانه‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز گفته بود که نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم