Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@01:47:42 GMT

پرداخت مطالبات سال‌های ماضی کارکنان علوم پزشکی گیلان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۰۵۸

پرداخت مطالبات سال‌های ماضی کارکنان علوم پزشکی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و استجابت دعای مؤمنان در ماه مبارک رمضان، خبر دلگرم‌کننده و شیرین به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان داد و اظهار کرد: به جهت خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی همه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مردم به‌ویژه در بحران کووید ۱۹، تمامی مطالبات قطعی شده کارکنان دانشگاه در سال‌های ماضی که بین ۱۲ تا ۲۴ ماه بوده طی روزهای آینده پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از عمده بدهکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بخش مابه‌التفاوت احکام پرسنلی سنوات ماضی عنوان کرد و گفت: تمامی مطالبات مابه‌التفاوت احکام پرسنلی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سال‌های ۹۱ تا پایان سال ۹۹ یکی از بخش‌هایی هست که به‌زودی تسویه و پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه یکی دیگر از بخش‌های بدهی دانشگاه مربوط به مطالبات محرومیت از مطب پزشکان است، افزود: تمامی مطالبات محرومیت از مطب پزشکان و اعضای هیئت‌علمی نیز از دیگر بخش‌هایی هست که بنا داریم از سال ۱۳۹۷ تا پایان ۱۳۹۹ را به‌زودی پرداخت کنیم.

سالاری با اشاره به مطالبات رسوب شده کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بخش‌های مأموریت‌های پرسنلی و کارانه بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته منابع مکفی جهت تسویه مأموریت‌های پرسنلی از سال ۱۳۹۷ تا پایان ۱۳۹۹ تحقق‌یافته و علاوه بر آن کارانه کارکنان نیز تا پایان سال ۱۳۹۹ تأمین اعتبارشده و به‌زودی پرداخت می‌شود.

وی همچنین از پرداخت بخش دیگری از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و تصریح کرد: مطالبات پول لباس پرسنلی از سال ۱۳۹۷ تا پایان ۱۳۹۹ و همچنین سایر مطالبات پرسنلی تا پایان سال ۱۳۹۹ از دیگر بخش‌هایی هست که منابع مکفی برای آن تأمین و به‌زودی پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه در کنار ارائه خدمات مستمر و توسعه محور حوزه سلامت به مردم نباید از حقوق پرسنل غفلت کرد، گفت: علاوه بر پیگیری‌های صورت گرفته پیشین در تلاش هستیم تا مطالبات بازنشستگان سال ۹۹ را نیز به‌زودی تأمین اعتبار کرده و پرداخت کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان علوم پزشکی پزشکان اعضای هیئت علمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارسلان سالاری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان پرداخت می شود تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه