Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@03:09:46 GMT

آغاز فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی زرسان در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۱۲۹

آغاز فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی زرسان در تبریز

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی زرسان تبریز گفت: حوزه فعالیت ما محدود به چند رشته خاص نیست بلکه در حال تدوین برنامه‌ای ۵ ساله هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «هادی پاشاچینی» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز با بیان این‌که در حال تدوین برنامه‌ای 5 ساله هستیم، اظهار داشت: امسال با مدرسه و آکادمی فوتبال و والیبال کارمان را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال‌های آتی نیز رشته‌های هندبال و دوچرخه‌سواری نیز اضافه می‌شوند. 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی زرسان تبریز افزود: می‌خواهیم در رشته‌هایی سرمایه‌گذاری و تیم‌داری کنیم که در تبریز استعدادهای آن را داشته و می‌توان با برنامه‌ریزی به پیشرفت‌شان کمک کرد. فوتبال، فوتسال، والیبال، تیراندازی با کمان، وزنه‌برداری، دوومیدانی، تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، تکواندو و کشتی از جمله رشته‌هایی هستند که برای تیم داری در آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای خرید امتیاز باشگاه ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: اقداماتی برای عهده‌دار شدن مدیریت و فعالیت ماشین‌سازی انجام دادیم و همچنان آماده این امر هستیم و در صورت همراهی مسئولان هیئت فوتبال و باشگاه ماشین‌سازی، عهده دار سبزقبایان تبریزی خواهیم بود.

پاشاچینی در مورد خرید امتیاز تیم شهرداری تبریز برای حضور در سوپر لیگ والیبال اظهار داشت: برای خرید امتیاز شهرداری نیز پیگیر شدیم و نشست‌هایی با روسای هیئت‌های والیبال استان و شهرستان داشتیم اما متأسفانه این امتیاز سوخته است.

مدیرعامل باشگاه زرسان در خصوص انگیزه مسئولان این باشگاه برای حضور در عرصه تیم‌داری علی‌رغم شرایط نامناسب اقتصادی گفت: همه شاهد وضعیت اقتصادی هستیم اما در این شرایط برنامه ما این نیست که از همین لحظه هزینه کنیم. شرکت زرسان حامی اصلی باشگاه است اما طبق برنامه‌ای که پیش از این گفتم، قرار است از درآمدهای خود باشگاه نیز هزینه کنیم تا خدایی نکرده یک سال بعد از آغاز کار، مجبور به توقف فعالیت‌هایمان نشویم.

وی در خصوص حضور باشگاه زرسان در حوزه ورزش بانوان و استعدادیابی خاطرنشان کرد: قطعاً در بخش بانوان نیز حضور خواهیم داشت. استعدادیابی نیز جزو سیاست‌گذاری و اهداف باشگاه است. روی استعدادها سرمایه‌گذاری کرده و بر همین اساس پیش خواهیم رفت.

پاشاچینی در خصوص تیم والیبال باشگاه زرسان و هدف‌گذاری صورت گرفته برای این تیم در مسابقات اظهار داشت: هدف ما این نیست که تیمی ببندیم که در سوپر لیگ یا دسته یک بازیچه دیگر تیم‌ها شود. سال گذشته تیمی در تبریز تشکیل شد که نتایج خوبی نگرفت اما هدف ما این است که تیمی خوب ببندیم و همگی دست‌به‌دست هم بدهیم تا به سمت جلو پیش برویم. یعنی اگر در لیگ دسته یک شرکت کردیم، در سال اول برای صعود به سوپر لیگ تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به این‌که «با توجه به نوپا بودن باشگاه، امکانات زیرساختی قابل‌توجهی نداریم» ادامه داد: از سال آینده روند ساخت کمپ اختصاصی‌مان آغاز می‌شود که احداث آن 3 سال به طول می‌انجامد. این توانایی در مجموعه وجود دارد که میزبان سایر تیم‌ها برای برگزاری اردوهای مختلف باشیم.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ساکت امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، اظهار کرد: تلاش ما این بود که قدمی در عرصه صنعت نشاط و تفریح در استان برداریم.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف، ادامه داد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون همکاری سبزپوشان فرماندهی انتظامی و آتش‌نشانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همچنین وجود سرمایه‌گذارانی است که بخشی از سرمایه‌های خود را با وجود خطرپذیری به این بخش اختصاص دادند و شعار «با هم بهتریم» را در این عرصه تجلی دادند و نقطه تعامل ما و این مجموعه سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و نشاط و تفریح است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به گذشت ۸۸۸ روز از دوران خدمت خود در این مجموعه افزود: همت همه همکارانم در این مجموعه، ایجاد آرامش بیشتر و تفریح سالم برای مردم است و در این مدت نزدیک به سه میلیون نفر و یک میلیون خودرو به این مجموعه وارد شدند، همچنین ۶۰۰ هزار از تله کابین صفه استفاده کردند.

وی با تشکر از مجموعه هیئت مدیره این مجموعه گفت: هیئت‌مدیره در این عرصه ریسک پذیر با ما همراه شدند و نگاه و ظرفیت و تعامل خود را در اختیار ما قرار دادند.

ساکت بیان داشت: هدف شهردار تحقق «شهر زندگی» بوده است و باید در این مسیر حرکت می‌کردیم، از این‌رو در گام نخست استاندارد سازی سازه‌ها انجام شد، در گام دوم بهینه‌سازی صورت گرفت و تلاش شد شایسته مردم دیار نصف جهان ظرفیت‌های تفریحی توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: در هماهنگی با اداره کل استاندارد و میراث فرهنگی و با همکاری و هماهنگی فراجا طرح‌ها با هدف طبیعت دوستی انجام شد و امروز پهنه صفه هر روز به بهانه طبیعت گردی و کوه گردی آغوش خود را برای فرهیختگان باز می‌کند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اضافه کرد: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است و در کنار آن اصلاح بولینگ و ظرفیت‌های غذایی، گازکشی، برج پرچم و سالن بولینگ در این مراسم افتتاح شد.

کد خبر 749194

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل