Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز نخست انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، رقابتهای انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور که از صبح امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت به مدت پنج روز در آکادمی امیر احتشام زاده تهران در حال برگزاریست که مرحله مقدماتی با معرفی چهره ۸ نفر راه یافته به جدول اصلی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسابقات مقدماتی صبح امروز با حضور ۲۴ نفر ابتدا در ۶ گروه آغاز، سپس دو نفر برتر هر جدول به مرحله حذفی مقدماتی راه یافتند که در نهایت ۸ بازیکن به جدول اصلی انتخابی تیم ملی راه یافتند.   در ادامه رقابت های انتخابی، ۱۶ بازیکن نهایی در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور دارند که بایستی در ۴ مرحله بصورت حذفی با هم به رقابت بپردازند.    نتایج بازیهای انجام شده در مرحله اول مسابقات به شرح زیر است:    ندا شهسواری 4️⃣ پریناز حاجیلو 1️⃣   هدیه آقا محمدی1️⃣ فاطمه جمالی فر 4️⃣   مریم فرعی  4️⃣  صبا صفری 0️⃣   سارا شهسواری4️⃣ شیما صفایی2️⃣   مریم صامت  2️⃣  هلیا اصغری  4️⃣   الینا رحیمی 3️⃣ ملیکا کرمی4️⃣   غزاله ملاطلب4️⃣  مهرسادات موسوی 3️⃣   ملیکا عامرطاس1️⃣  مهشید اشتری4️⃣   فردا سه شنبه ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۱۰ مرحله اول این رقابت ها ادامه خواهد داشت. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نجمه سازنچیان آخرین نماینده ایران در رقابت‌های شمشیربازی انتخابی زون آسیا بود که در اسلحه سابر زنان با حریفان خود رقابت کرد.
 
رقابت‌های این اسلحه با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد. سازنچیان مرحله مقدماتی را بدون باخت و با ۴ پیروزی به پایان رساند و وارد جمع ۸ بازیکن برتر شد.او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا دیدار کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ باخت.

با برگزاری دیدار‌های اسلحه سابر زنان و انجام دیدار‌های نجمه سازنچیان در این اسلحه، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.  

در چارچوب این مسابقات امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و با کسب جایگاه نهم در میان ۱۶ شمشیرباز به کار خود پایان داد. در اسلحه فلوره هم علی امینی هم با ۲ برد، ۴ باخت و عدم صعود از مرحله مقدماتی به کار خود  پایان داد. جایگاه چهاردهم در میان ۱۶ شمشیرباز شرکت کننده در رده بندی نهایی در اختیار امینی قرار گرفت.
 
همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت، اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد، اما به جایگاه سوم مشترک دست یافت. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد. او در میان ۱۴ شرکت کننده در رقابت‌های اسلحه فلوره در جایگاه ۱۲ ایستاد.  

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی‌های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد. این سهمیه تنها سهمیه تیمی است که تا به امروز ورزش ایران برای المپیک به دست آورده است. به واسطه این سهمیه شمشیربازی ایران در بخش انفرادی هم ۳ نماینده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد