Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اسبق قطر با تاکید بر اینکه رژیم‌های عربی به مساله فلسطین خیانت کردند، گفت اگر برخی حکام عرب حملات اسرائیل را محکوم می‌کنند، صرفا برای حفظ تاج و تختشان است.

به گزارش مشرق، نخست وزیر اسبق قطر از نبود یک موضع واقعی و عملی  نزد خیلی از کشورهای عربی در خصوص دفاع از فلسطینی‌ها انتقاد کرد.

حمد بن جاسم در گفت‌وگو با پایگاه خبری روسیا الیوم گفت: مواضع کشورهای عربی در قبال اقدامات خشونت آمیز اخیر اسرائیل در فلسطین متفاوت است، برخی از آنها دعوت به صلح می‌کنند و برخی هم با شرایط فعلی همراه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر اسبق قطر تصریح کرد: برخی حکومت‌های عربی فقط برای کنترل خشم داخلی و حفظ  تاج و تخت خود حملات اسرائیل را محکوم کردند.

وی افزود: کسانی که برای اوضاع فلسطین گریه می‌کنند، باید به دلایل آن مراجعه کنند و خواهند فهمید که کابینه نتانیاهو باعث و بانی آن است.

بن جاسم تصریح کرد: اسرائیل می‌داند که هیچ جدیتی از سوی کشورهای عربی برای حل مناقشه فلسطین و اسرائیل وجود ندارد و در واقع عرب‌ها به آرمان فلسطین خیانت کردند.

نخست وزیر اسبق قطر گفت که اگر کسانی هم به دنبال رابطه و تفاهم با اسرائیل هستند این تفاهمات دستکم باید بر اساس قطعنامه‌های بین المللی باشد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

کشورهای عربی طی مدت اخیر هیچ اقدام عملی جز نشست‌ها و تماس‌های دیپلماتیک بی نتیجه برای مقابله با رژیم صهیونیستی نداشتند.

وزارت بهداشت غزه شامگاه دوشنبه خبر داد که شمار شهدای غزه به ۲۱۲ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، از میان شهدای غزه، ۶۱ نفر کودک و ۳۶ نفر نیز زن بوده و ۱۴۰۰ نفر نیز در جریان حملات صهیونیست‌ها به غزه مجروح شده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین حمد بن جاسم اسرائیل فلسطینیان فلسطین غزه قطر وزارت بهداشت غزه رژیم صهیونیستی نخست وزیر اسبق قطر کشورهای عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد

یک نویسنده اسرائیلی اعلام کرد، رویکردی که نتانیاهو در پیش گرفته منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، آیال ماجید در مقاله‌ای که در روزنامه جروزالم پست منتشر شد اعلام کرد، نتانیاهو امروز به عامل فروپاشی و از بین رفتن اسرائیل تبدیل شده است.

ماجید شاعر و ادیب اسرائیلی که روزگاری به عنوان دوست بنیامین نتانیاهو معرفی می‌شد، در یادداشتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل آن که اسیر جنون عظمت خود شده و مالکیت اسرائیل را آن خود می‌داند به سوی از بین بردن اسرائیل پیش می‌رود.

به اعتقاد این شاعر صهیونیست، نتانیاهو آنقدر به حکمرانی عادت کرده که هیچ شرایطی که فرد دیگری جایگزینش شود را تاب نمی‌آورد.

نویسنده بر این بار است که خروج از قدرت از منظر نتانیاهو همچون نقل و انتقال مالکیت است، بیبی خود را همانند یک زور غیرتمند دانسته و کابینه را همسر خود می‌داند، این یک مشکل و اضطراب روانی غیر قابل بهبود است.

من روزی او را دوست خود و فردی که به دنبال حفظ امنیت اسرائیل است می‌دانستم اما اکنون از اینکه نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است احساس شرمندگی می‌کنم چون نتانیاهو این روزها نسبت به توصیف‌‌هایی که مردم علی او به کار می‌برند احساس شرمندگی نمی‌کند.

نتانیاهو هر بهایی را از جیب و به ضرر مردم برای حفظ جایگاه خود و عدم سرنگون شدن پرداخت خواهد کرد، آنچه که در این میان وحشت برانگیز است آن است که هیچ فرصتی برای پایان جنگ در آینده نزدیک وجود ندارد، نه به شکل داوطلبانه و در چارچوب منطق این کار امکان پذیر نیست، چون تنها ادامه دار شدن جنگ است که باعث می‌شود نخست وزیر از فاجعه شخصی دور بماند، پس تنها راه پایان جنگ در غزه سرنگونی نتانیاهو است.

هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کردادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزهنانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کندمعترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردندلاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند