Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از آماده‌سازی درمانگاه تخصصی سگ‌های بدون صاحب در نقاهتگاه آرادکوه خبر داد و گفت: روزانه ۱۵ سگ در این درمانگاه عقیم می‌شود که با آغاز به کار درمانگاه تخصصی، تعداد این اعمال جراحی بیشتر می‌شود.

امتداد :مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از آماده‌سازی درمانگاه تخصصی سگ‌های بدون صاحب در نقاهتگاه آرادکوه خبر داد و گفت: روزانه ۱۵ سگ در این درمانگاه عقیم می‌شود که با آغاز به کار درمانگاه تخصصی، تعداد این اعمال جراحی بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، سید علی مفاخریان ادامه داد: نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب آرادکوه با ظرفیت نگهداری ۴ هزار سگ دارای یک کانکس برای انجام امور درمانی و دامپزشکی است که در حال حاضر در حال آماده‌سازی ساختمانی با وسعت ۱۲۰ متر مربع برای راه اندازی کلینیک دامپزشکی هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: این کلینیک دامپزشکی مجهز به سه اتاق برای انجام عمل جراحی، ریکاوری و سایر خدمات درمانی عقیم سازی است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره کادر درمان در این نقاهتگاه بیان کرد: در حال حاضر سه دامپزشک و سه تکنسین برای امور درمانی در کلینیک تخصصی آرادکوه فعالیت دارند اما مایل به جذب دامپزشکان داوطلب برای افزایش خدمات هستیم و علاقمندان می‌توانند برای این امر اعلام آمادگی کنند.

مفاخریان با بیان اینکه روزانه حدود ۳۰ سگ زنده‌گیری و به نقاهتگاه آرادکوه منتقل می‌شوند، گفت: تقریبا نیمی از سگ‌ها، جَرَبی یا مبتلا به بیماری‌های دیگر هستند که دلیل آن رفتار نادرست شهروندان است بنابراین توصیه می‌شوند که در صورت تمایل به غذادهی، غذای مناسب و در مکان مناسب به این کار اقدام کنند و به هیچ وجه مانده غذای چرب را به حیوانات ندهند.

وی درباره ارتقای کیفیت خدمت رسانی با بهبود فضای نقاهتگاه آرادکوه تصریح کرد: سایت مربوط به سگ‌های نر نیز بهسازی و ۲۱ قفس مسقف برای بهبود شرایط در فصل گرم و سرد تعبیه شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: نقاهتگاه آرادکوه سگ های بدون صاحب درمانگاه تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ 8 اسفند 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه ۴۶۵ مورخ اول اسفند 1402 شورای معین، به‌تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌شود:

شورای عالی حوزه‌­های علمیه
شورای تخصصی حوزوی
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ 8 اسفند 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه ۴۶۵ مورخ اول اسفند 1402 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد شورای عالی حوزه­های علمیه) به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌شود:

«ماده واحده- ماده ۴ اصلاحی آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی (مصوب جلسه ۸۸۴ مورخ 13 تیر 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی) به شرح ذیل اصلاح می‌شود:

ماده ۴- اعضای شورا:

 سه نماینده از شورای‌عالی حوزه‌­های علمیه
 سه نماینده از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
 مدیر حوزه‌های علمیه یا نماینده وی
 رئیس جامعة المصطفی العالمیه یا نماینده وی
 مدیر حوزه علمیه خراسان
 مدیر حوزه علمیه اصفهان
 مدیر حوزه‌های علمیه خواهران
 مدیر جامعة الزهرا (س)
 رئیس دفتر تبلیغات اسلامی
 هفت نفر از فضلای صاحب‌نظر حوزوی

تبصره - اعضای حقیقی موضوع بند ۱۰ بنا به پیشنهاد شورای عالی حوزه­‌های علمیه و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حکم رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای یک دوره ۳ ساله منصوب می‌شوند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی