Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@04:33:26 GMT

ستاره استقلالی برمی گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۷۴۷

فردین رابط زننده گل پیروزی بخش نفت مسجدسلیمان مقابل ماشین سازی تبریز، اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و جایگاه مان را محکم تر کنیم. هم آقای فکری و هم آقای اکبرپور سرمربی ماشین سازی از بازیکن های سابق و خوب تیم فوتبال استقلال تهران بودند و به نظرم جدال قشنگی بود که آقای فکری برنده شد.


وی درباره اولین گل خود در لیگ برتر هم عنوان کرد:اولین بار بود که در لیگ برتر گلزنی کردم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل را به قشر زحمت کش کولبر که برای یک لقمه نان زحمات بسیار می کشند و با جان خود بازی می کنند و هواداران و مردم خون گرم نفت مسجدسلیمان تقدیم می کنم. از آقای فکری نیز که به من اعتماد کرد و در دقایق پایانی به من بازی داد و توانستم گل بزنم، تشکر می کنم. تمام عشق و دلخوشی مردم محروم مسجدسلیمان و هواداران عاشقش همین تیم است و خوشحالم که با این برد توانستیم دل ها آن ها را شاد کنیم و ان شاءالله تیم در ادامه نیز نفت به جایگاه اصلی خود می رسد.

وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:من در نیم فصل اول لیگ بیستم هم شاگرد آقای فکری در استقلال بودم و با او کار کرده ام و به نظرم از زمانی که به نفت آمده، حضورش انگیزه خوبی به بازیکنان داده و باعث شده است که بهتر کار کنیم. ضمن این که باید از آقای یزدی هم که در زمان حضور او به صورت قرضی از استقلال تهران به نفت مسجدسلیمان آمدم، تشکر کنم.

وی بیان کرد:خدا را شکر قبل از تعطیلات یک ماهه لیگ، به یک برد شیرین دست پیدا کردیم تا با روحیه خوب برای ادامه مسابقات تمرین و تلاش کنیم.

فردین رابط با بیان این که نفت مسجدسلیمان بازیکنان جوانی دارد و فکر می کنم جوان ترین تیم لیگ هستیم، افزود:واقعا جای هواداران نفت در ورزشگاه خالی است اما مطمئن باشد با انگیزه ای که بازیکنان ما دارند و همچنین افزایش انگیزه شان با حضور آقای فکری، رتبه نفت می تواند تک رقمی هم شود.

وی در پاسخ به این سوال آیا به بازگشت به استقلال تهران هم فکر می کنید؟ گفت:در حال حاضر تمام تمرکزم روی تیم نفت است. من قرارداد پنج ساله با استقلال دارم و نیاز بود که در تیم های دیگر بازی کنم تا تجربه کسب کنم و مجددا به استقلال برگردم. من با قدرت به استقلال بر می گردم تا به تیمم کمک کنم. استقلال تیم محبوبم است و از بچگی استقلالی بودم و امیدوارم این تیم در ادامه لیگ و همچنین آسیا نتایج خوبی کسب کند.

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان با اشاره به پای کار بودن مسئولان شهر مسجدسلیمان و استاندار خوزستان برای حل مشکلات این تیم، عنوان کرد:
مشکلاتی بود که در حال حل شدن هستند و تمام مسئولان در حال کمک هستند. فوتبال شغل ما است و باید پرداختی ها به موقع باشد تا انگیزه مان بیشتر شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فردین رابط استقلال ستاره استقلالی فردین رابط بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان آقای فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان