Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@21:53:22 GMT

روند ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه نزولی است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۸۴۷

روند ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه نزولی است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود رضا مرادی در نشست امروز ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار کرد: سیر نزولی بیماری کرونا به گونه‌ای است که می‌تواند ثابت و یا افزایش پیدا کند و مردم باید همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت بیماری کرونا در استان کرمانشاه سیر نزولی دارد اما این روند می‌تواند شکننده باشد و موجب افزایش مجدد مبتلایان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: باید اطلاع رسانی و آموزش در راستای افزایش آگاهی بخشی و حساسیت مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری همچون گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مرادی با اشاره به فرایند واکسیناسیون در استان کرمانشاه گفت: واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه با دقت و سرعت عمل بالا و بر اساس دستورالعمل تعیین شده از سوی وزارت بهداشت در حال انجام است.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم در واکسیناسیون عمومی کرونا علاوه بر تقسیم بندی سنی، درصدی از سهمیه واکسن به مشاغل پر خطر و مشاغلی که ارتباط بیشتری با مردم دارند اختصاص یابد که در صورت تصویب در ستاد ملی کرونا به طور قطع اجرایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: روند اجرای واکسیناسیون در تمام شهرستان‌ها و مراکز رصد می‌شود و همه باید با تمام توان در این زمینه فعالیت کنند و واکسیناسیون با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

مرادی اضافه کرد: تزریق واکسن کرونا برای دانشجویان پزشکی و پرستاری نیز از اولویت‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا است و تمهیداتی اندیشیده شده که این دانشجویان در اولویت تزریق واکسن قرار گیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه ویروس کرونا استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

وی افزود: واکسن روتاویروس در سنین ۲، ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود.

عرشی گفت: واکسیناسیون روتاویروس سالانه حداقل از ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.

وی گفت: این واکسن نیز در سنین ۲، ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

کد خبر 6090502 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!