Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@02:03:34 GMT

ضربات دردناکی به صهیونیستها وارد خواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۸۶۴

ضربات دردناکی به صهیونیستها وارد خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، زیاد النخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد ما در نبرد بزرگی هستیم که در سراسر فلسطین جریان دارد. ملت ما صفحه جدیدی در دفاع از قدس و مسجد الاقصی رقم زدند.

وی افزود: قدس عنوان درگیری با پروژه صهیونیزم است. با وجود محاصره و شرایط سخت ملت ما به مبارزه و مقاومت ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین گفت: اسرائیل از رویارویی با مقاومت عاجز است و به ویرانی منازل و به منظور فشار بر مقاومت روی آورده است.

النخاله تاکید کرد: مقاومت در میدان استوار است و اسرائیل رژیمی سست تر از عکبوت است. مقاومت پایداری خواهد کرد و پیروزی را به دست خواهد آورد و اسرائیل را خوار می کند. ما ضربات درناک به آنها وارد خواهیم کرد و این مهمترین نتایج نبردی است که تمام نشده است.

وی گفت: آنان قاتلان جنایتکاری هستند که در سرزمین و منطقه ما جایی ندارند و به طور حتم مسیرشان زوال است. ما به نبرد تا بیرون کردن آنها ادامه خواهیم داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زیاد النخاله فلسطین انتفاضه رمضان 2021 رژیم صهیونیستی زیاد النخاله فلسطین نبرد شمشیر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق ضربه مهلکی به غرب‌گراهای داخلی بود!

جنایاتی که اسراییل انجام داد و غرب از آن حمایت کرد و مقاومت ایران در برابر امریکا و اسراییل ضربات مهلکی به برخی از ذهنیت‌های تجدد پرست وارد آورد.

سرویس سیاست مشرق- یک استاد دانشگاه بر این باور است که عملیات وعده صادق ضربات مهلکی به ذهنیت های غرب گرا در ایران وارد کرد.

بیژن عبدالکریمی طی گفتگویی با اشاره به برخی جریان های داخلی آنان را منفک شده از سنت و وضعیت تاریخی خود خواند در توضیح بیشتر در این زمینه اظهار کرد: من از این بخش جامعه با عناوینی چون «نسل‌های بی‌تاریخ» در کتابی با همین عنوان یاد کرده‌ام، اینها از غرب زدگی عبور کرده و به نوعی غرب پرستی و تجددسالاری رسیده‌اند، به این معنا که بسیاری از مقولات مرتبط با تجدد را می‌پذیرند بی‌آنکه درباره آنها فکر کرده باشند و هرگونه پرسشگری از غرب هم برایشان یک خط قرمز است و به‌شدت سرکوب می‌کنند.

وی با توجه به فجایع غزه و عملیات وعده صادق نیز تاکید کرد: جنگ غزه و منازعه ایران و اسراییل پس از رخدادهای ۷ اکتبر جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود. همچنین جنایاتی که اسراییل انجام داد و غرب از آن حمایت کرد و مقاومت ایران در برابر امریکا و اسراییل ضربات مهلکی به برخی از ذهنیت‌های تجدد پرست وارد آورد.

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • وعده صادق ضربه مهلکی به غرب‌گراهای داخلی بود!
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان