Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:02:15 GMT

توضیح معاون وزیر درباره فوت ۵ پرستار باردار بر اثر کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۸۸۶

توضیح معاون وزیر درباره فوت ۵ پرستار باردار بر اثر کرونا

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت درباره پرستاران بارداری که در بخش کرونا فعالیت می‌کردند و جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: پرستاران بارداری که جان باخته اند در بخش کرونا فعالیت نمی‌کردند و وزارت بهداشت هم در اسفند سال پیش اعلام کرد که پرستاران باردار در بخش کرونا کار نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با توجه به قوانین، پرستاران باردار زمانی که بعد از زایمان از بیمارستان ترخیص می‌شوند به هیچ عنوان چه در بخش‌های کرونایی و چه در بخش‌های غیر کرونایی فعالیت نخواهند کرد.

او با اشاره به حقوق پرستاران باردار گفت: بحث مزایای پرستاران دست هیچ وزارت خانه‌ای نیست بلکه یک قوانین کشوری شورای حقوق و دست مزد است که مزایا را بر اساس میزان اضافه کار و میزان سختی کار مشخص می‌کند و ما نمی‌توانیم خارج از قواعد بپردازیم.

جان بابایی بیان کرد: وظیفه شورای حقوق دست مزد است که به پرستاران یک الی دوماه زود‌تر مرخصی بدهند یا اینکه در حقوق آن‌ها تغییراتی ایجاد کنند. تعدای پرستاران بارداری که جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند، ۴ الی ۵ نفر است.

معاون درمان وزیر بهداشت اظهار کرد: نام گذاری شهید برای پرستارانی که با ابتلا به کرونا جان باختند مراحل قانونی دارد و دست ما نیست و تعیین مصادیق به عهده بنیاد شهدا و ایثارگران است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه قاسم جان بابایی فوت پرستار پرستاران بخش کرونایی بیمارستان نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه پرستاران باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد.


دیگر خبرها

  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • اهمیت حفظ بهداشت زنان در پیشگیری از عفونت‌های تناسلی
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا