Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@14:27:20 GMT

دبیرکل النجباء: هدف ما آزاد کردن قدس شریف است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۲۸۸۹

اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش النجبا ی عراق، تاکید کرد هدف این جنبش را آزاد کردن فلسطین و بازگرداندن آن به صاحبان اصلی‌اش و آزاد کردن قدس اشغالی از لوث وجود صهیونیست‌ها دانست.

او گفت: وقتی تاسیس گردان‌های جولان را اعلام کردیم برای آن بود که رژیم صهیونیستی به خوبی بداند در برابر گروه‌های تکفیری که به نمایندگی از آن می‌جنگند تا آن‌ها امنیت داشته باشند، تسلیم نخواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش ما حتی پس از نابود کردن گروه‌های وابسته و مزدور آن‌ها به پایان نخواهد رسید، بلکه باید بدانند هدف امت جهادی ما پس از نابود کردن گروه‌های تکفیری، ریشه‌کن کردن وجود آن‌ها (صهیونیست ها) و آزاد کردن سرزمین (فلسطین) و بازگرداندن آن به صاحبان آن و آزاد کردن قدس شریف از لوث وجود شماست.

دبیرکل جنبش النجبای عراق افزود: راه قدس، راه مقاومت است و زمینه را برای حکومت عدل الهی آماده خواهد کرد. سلاح ما ایمان و عزم راسخ ماست. پس بترسید از روزی که پرچم‌های ”یا زهراء“ را به دست بگیریم که در آن روز دیگر حیفا و تل آویو از صحرای آتاکاما در آمریکای جنوبی قابل شناسایی نخواهند بود. ما مردان عمل هستیم. ما مردان میدان و جهاد هستیم و آنچه را می‌گوییم انجام خواهیم داد.

این اظهارات در پی حملات هوایی ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین مطرح شد؛ حملاتی که تاکنون ۲۱۸ شهید و ۵۶۰۷ زخمی بر جای گذاشته است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جنبش النجبا فلسطین رژیم صهیونیستی گروه های تکفیری فلسطین اشغالی دبیرکل النجباء آزاد کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس از موضع دبیرکل جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن در دفاع از ملت ملت فلسطین قدردانی کرد. حماس از امت‌های عربی و اسلامی خواست برای در تنگنا قرار دادن اشغالگران و همبستگی با ملت فلسطین، متحد شوند.

نیروهای مسلح یمن امروز با صدور بیانیه ای از آغاز مرحله چهارم عملیات خود در حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد. در این بیانیه آمده است: در اجرای دستورات سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن برای یاری مردم مظلوم فلسطین و در پاسخ به درخواست های مقاومت ملت مظلوم فلسطین و با توجه به سرسختی های اسرائیل و آمریکا، نیروهای مسلح یمن به یاری خداوند متعال آغاز مرحله چهارم عملیات را به شکل زیر اعلام می کند:
اول: همه کشتی های اسرائیلی و کشتی های عازم بنادر این رژیم در سواحل دریای مدیترانه که ممنوعیت کشتیرانی را نقض کنند در هر منطقه ای که دست ما به آنجا برسد هدف قرار می دهیم.
دوم: اجرای این تصمیم از لحظه انتشار این بیانیه آغاز می شود.
سوم: در صورتی که رژیم اسرائیل به اجرای عملیات نظامی تجاوزکارانه علیه رفح متوسل شود، نیروهای مسلح یمن مجازات های فراگیری علیه کشتی های همه شرکت هایی که با کمک رسانی و ورود به بنادر فلسطین اشغالی ارتباط داشته باشند از هر ملیتی که باشند اعمال خواهیم کرد و از عبور همه کشتی های این شرکت ها در منطقه عملیات نیروهای مسلح یمن صرف نظر از مقصد آنها، جلوگیری خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • استقبال حماس از موضع‌گیری نیروهای مسلح یمن
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • النجباء: مقاومت عراق بانک اهداف بزرگی دارد
  • هیئت حماس به قاهره می‌رود
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است