Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «هادی عمرو» فرستاده ایالات متحده آمریکا در منطقه دیدار و با وی در خصوص تحولات اراضی اشغالی گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدار مذکور با اشاره به جنایات ضد حقوق بشری صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان، گفت: امنیت منطقه تنها با پایان اشغالگری اسرائیل در فلسطین محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس در ادامه تصریح کرد: حملات وحشیانه و تروریستی اسرائیل علیه نوار غزه به شهادت صدها و زخمی و آواره شدن هزاران نفر از فرزندان ملت فلسطین منجر شده است. جامعه جهانی برای جلوگیری از این جنایت‌ها باید وارد عمل شود.

از سوی دیگر، فرستاده ایالات متحده آمریکا در منطقه نیز بدون محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی، خواستار برقراری آتش بس فوری میان تل آویو و گروه‌های مقاومت فلسطین شد.

گفتنی است، به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از ۲۰۰ تَن شهید و ۱۴۰۰ نفر نیز زخمی شده اند. طبق آخرین گزارش‌ها، صهیونیست‌ها با استفاده از جنگنده‌های آمریکایی مناطق مختلف غزه را بمباران می‌کنند.

کد خبر 5214545 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود عباس رژیم صهیونیستی فلسطین نبرد شمشیر قدس انتفاضه رمضان 2021 فلسطین انتفاضه رمضان 2021 رژیم صهیونیستی نبرد شمشیر قدس ایالات متحده امریکا نوار غزه جنبش حماس اسرائیل عراق مقاومت فلسطین نتانیاهو افغانستان روسیه لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری سما، «جاسم البدیوی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در اظهاراتی گفت: ما در یک پیچ خطرناک قرار داریم و اگر نتوانیم فورا نقض قوانین و افزایش تنش‌ها را متوقف کنیم، آینده تاریکی پیش‌رو خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: ما خواهان توقف فوری تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و رساندن کمک‌ها به این منطقه هستیم.

البدیوی افزود: ما همچنین خواهان برگزاری کنفرانسی بین‌المللی برای بررسی مساله فلسطین و برپایی کشور فلسطینی بر اساس قوانین بین‌المللی ذی‌ربط هستیم.

رژیم صهیونیستی طی بیش از ۶ ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه انداخته و ضمن بستن تمام گذرگاه‌ها، این منطقه را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد پیشتر قطعنامه‌ای را در حمایت از برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه تصویب کرد، اما جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین، با وجود تصویب این قطعنامه، کماکان ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۴ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۶ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • حملات شدید اسرائیل علیه نوار غزه در دویست و یکمین روز جنگ
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند