Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@20:34:40 GMT

گاف عجیب مجری تلویزیون و توجیهی عجیب‌تر!

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۳۴۳۲

در برنامه «ترانه باران» که شنبه ۲۵ اردیبهشت از شبکه شما روی آنتن رفت، این مجری توضیح داد که روز قبل، سالروز تولد استاد پرویز مشکاتیان بوده است و ضمن تبریک به خود استاد(!)، برایش آرزوی سلامتی می‌کند و می‌گوید: «امیدوارم که حالش خوب باشد و همچنان مضراب در دستان او بر اپیزودهای سنتور در حال رقص و نواختن باشد و ما بشنویم و لذت ببریم از نواختنِ ساز استاد پرویز مشکاتیان نازنین و پرافتخار ایران زمین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این که مجری یک برنامه ویژه موسیقی، از درگذشت چهره مشهوری مانند پرویز مشکاتیان اطلاع ندارد، نکته‌ای بود که باعث تعجب بسیاری از مخاطبان و کاربران شبکه‌های اجتماعی و با انتقاد آنان مواجه شد. علاوه بر آرزوی سلامتی برای استاد مشکاتیان که ۱۲ سال پیش درگذشته است، توصیف عجیب اسکندری از سنتورنوازی استاد مشکاتیان با استفاده از جمله «نواختن مضراب بر اپیزودهای سنتور» هم توجه کاربران را جلب کرد و بیان او را نیز در مقام مجری، هدف انتقاد قرار داد. رخ دادن چنین اشتباهاتی در برنامه ویژه موسیقی، برای مخاطبان قابل پذیرش نیست.

پس از پخش یکی از ترانه‌های برنامه، اسکندری که متوجه اشتباه خود شده بود، واکنش عجیبی به این ماجرا داشت و با توضیح این که دقیق و شفاف صحبت نکرده، اشتباه خود را توجیه کرد. او توضیح داد چون مخاطبان خودشان آگاه و استاد هستند، می‌داند که از درگذشت پرویز مشکاتیان در سال ۸۸ مطلع هستند، بنابراین به صورت جزئی توضیح نداده و برای فرزندان او آرزوی سلامتی کرده است!

اسکندری در ادامه با تعجب و اطمینان گفت: «چطور برای استاد پرویز مشکاتیان، سلامتی آرزو کنم وقتی از پیش ما پر کشیده و رفته است؟» او در فضای مجازی هم با نوشتن کامنتی در یکی از پست‌هایی که به اشتباه او انتقاد کرده بود، نوشت که ویدئو توسط فرصت‌طلبان در فضای مجازی تقطیع شده و او برای فرزندان استاد آرزوی سلامتی کرده است!

بهتر بود اسکندری با عذرخواهی از مخاطبان به حواشی پایان می‌داد و با توضیحات غیرمنطقی، اشتباه خود را توجیه نمی‌کرد.

منبع: خراسان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پرویز مشکاتیان آرزوی سلامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899493

دیگر خبرها

  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • ببینید | ردپای آبی
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی