Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:28:15 GMT

دو معدن متخلف در دهشیر تفت پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۳۴۹۹

دو معدن متخلف در دهشیر تفت پلمب شدند

ایسنا/یزد فرماندار تفت گفت: در راستای اجرای طرح سامان‌دهی معادن سنگ منطقه دهشیر، دو واحد معدنی متخلف در این منطقه که اقدام به حمل بار با تناژ غیرقانونی و بدون اخذ حواله بار و بارنامه کرده بودند با دستور قضایی پلمب شدند.

«علیرضا نوکار» در مورد اجرای طرح سامان‌دهی معادن سنگ منطقه دهشیر تفت، گفت: دو معدن سنگ متخلف در منطقه دهشیر که در اجرای طرح سامان‌دهی معادن سنگ این منطقه و با وجود  اخطارهای قبلی تخلفاتی داشتند، با دستور قضایی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید و اشتغال سرلوحه کار مدیران شهرستان تفت قرار دارد اما از سوی دیگر جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز و حمل بار سنگ معادن بدون حواله بارگیری و با تناژ غیرمجاز که موجب تضییع بیت‌المال و پرداخت نشدن حقوق دولتی و فرار مالیاتی می‌شود به‌ طور کامل و قانونی در دستور کار مدیران شهرستان است.

فرماندار دریافت نکردن حواله بار توسط معادن را یکی از معضلات موجود عنوان کرد و گفت: دریافت یا صدور بارنامه در مناطق دیگر استان و کشور، تناژ بار فراتر از حد مجاز و قانونی، بارگیری در شب و فرار مالیاتی و آسیب به زیرساخت‌های جاده‌ای و راه‌های روستایی از جمله معضلاتی است که با اجرای دقیق این طرح به دنبال سامان‌دهی این موارد هستیم تا از هرگونه سوءاستفاده نسبت به برداشت‌های بی‌رویه از معادن جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، نوکار با تأکید بر اجرای دقیق این طرح افزود: با استقرار گشت‌های ویژه در صورت مشاهده حمل بار بدون حواله بارگیری و بارنامه و همچنین حمل بار با تناژهای غیرمجاز با شرکت‌های معدنی و بهره‌برداران متخلف برخورد قاطع و قانونی می‎شود و توسط اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان نسبت به توقف فعالیت معادن متخلف و ابطال پروانه‌های آنان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداري شهر تفت معدن استانی اقتصادی حواله بار سامان دهی حمل بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند