Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اینکه نانوا‌ها مطابق قیمت مصوب سال ۹۸ عمل نمی‌کنند و هیچ نهادی با این تخلف برخورد نمی‌کند جای تعجب است لذا مسؤولان باید برای جلوگیری از هرج و مرج و سوءاستفاده عده‌ای، تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره بلاتکلیفی قیمت نان در استان تهران اظهار کرد: بلاتکلیفی نرخ نان در استان تهران باعث شده است مردم شاهد قیمت‌های متفاوت نان در نانوا‌های مختلف باشند که این امر موجبات نارضایتی آن‌ها را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توجه به اینکه نان قوت مصرفی غالب مردم به خصوص مردم کم بضاعت بوده لذا نظارت بر کیفیت و قیمت آن امری ضروری و واجب است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اینکه نانوا‌ها مطابق قیمت مصوب سال ۹۸ عمل نمی‌کنند و هیچ نهادی با این تخلف برخورد نمی‌کند جای تعجب است لذا مسؤولان باید برای جلوگیری از هرج و مرج و سوءاستفاده عده‌ای، تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

خضریان بیان کرد: ادعای مطرح شده از جانب نانوا‌ها مبنی بر افزایش هزینه‌های اولیه را یک مسؤول و نهادی باید مورد بررسی قرار دهد که حقوق نانوا‌ها تضییع نشود و به همان مقداری که افزایش هزینه داشته‌اند بتوانند از حقوق خود بهره‌مند شوند.

عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به اینکه نان جزء قوت غالب طبقات ضعیف است، گفت: در کنار حقوق تولیدکنندگان، حقوق مصرف کننده و طبقات ضعیف بسیار مهم است و باید مورد توجه مسؤولان قرار بگیرد، باید از حقوق مصرف کننده دفاع کنیم و اجازه ندهیم حقی از آن‌ها ضایع شود.

وی تصریح کرد: یک نفر باید مسؤولیت کار را بر عهده بگیرد، از یک طرف ستاد تنظیم بازار کشور می‌گوید تعیین نرخ نان در دست استانداری است از طرف دیگر استانداری گردن نمی‌گیرد و عملاً معیشت مردم را پاسکاری می‌کنند این نشان از بی‌مسؤولیتی در انجام مسؤولیت‌ها است که خود عامل ایجاد بی‌انضباطی در بازار و بلاتکلیفی قیمت نان است.

خضریان با اشاره به اینکه با بحران بی‌مسؤولیتی مواجه هستیم، بیان کرد: مسؤولان ما یاد گرفته‌اند برای حل یک بحران اصلاً هیچ تصمیمی نگیرند و با پاسکاری موضوع به هم دیگر، حق مردم را ضایع کنند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه در دوره بی‌دولتی در استان تهران به سر می‌بریم، خاطر نشان کرد: با مسؤولان ذی‌ربط امنیتی، انتظامی و نظارتی در سطح استان پیگیری‌هایی دارد انجام می‌شود که مجلس هم بتواند از ظرفیت خودش در مورد نظارت بر عملکرد مسؤولان استفاده کند تا جلوی این بی‌تصمیمی و بی‌دولتی را که به مردم آسیب می‌زند، گرفته همچنین با متخلفان در سطوح مختلف برخورد شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس نرخ نان دولت نانوایی خضریان نماینده مردم تهران استان تهران نانوا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور

رئیس دیوان عالی کشور گفت: دیوان عالی کشور در سال جدید بر اساس سند تحول و تعالی قضائی و برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۳ پیش خواهد رفت و در این راستا تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری مستمر برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در جلسه شورای معاونین با بیان روایتی از امام صادق (ع) که فرمودند شناختن خدا و شناختن دوستان و دشمنان خدا از علامات مؤمن است، اظهار کرد: نیاز امروز جامعه ما معنویت است، معنویتی که در پرتو قرآن و عترت ظهور می‌کند و در خداشناسی و اعتقاد به انبیا و اولیا و عمل به واجبات و ترک محرمات یافت می‌شود، دشمن‌شناسی، زمان‌شناسی، اطاعت از ولی امر و بصیرت چراغ عبور از فتنه‌های زمانه است.

وی افزود: مردم مؤمن و متعهد ما همان گونه که در ۴۵ سال گذشته نشان داده‌اند، با حضور آگاهانه خود در صحنه‌های مختلف، نقشه‌های دشمنان زبون و استکبار جهانی را نقش بر آب ساخته و خواهند ساخت.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به سفر اخیر خود به استان سیستان و بلوچستان و حضور در مراسم معارفه رئیس کل دادگستری این استان تصریح کرد: مردم نجیب و انقلابی سیستان و بلوچستان شایسته بهترین‌ها هستند، هر چند مسئولان امر تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این استان به کار گرفته‌اند، اما مشکلات فراوان است و به فضل خداوند متعال شاهد شکوفایی اقتصادی در این استان پهناور خواهیم بود.

منتظری با تبریک به حجت الاسلام والمسلمین خلیلی به عنوان معاون اول قوه قضائیه برای وی آرزوی توفیق و از زحمات حجت الاسلام مصدق تقدیر و تشکر کرد و گفت: خدمت به مردم در دستگاه عدلیه توفیق بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و شکر نعمت آن را با کار و تلاش جهادی در جهت اجرای هر چه بیشتر عدالت به جای آوریم.

وی با اشاره به برنامه‌های دیوان عالی کشور در سال جدید تصریح کرد: دیوان عالی کشور در سال جدید بر اساس سند تحول و تعالی قضائی و برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۳پ یش خواهد رفت و در این راستا تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری مستمر برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت قرار دارد.

رئیس دیوان عالی کشور بر تعامل و ارتباط هر چه بیشتر قضات دیوان عالی کشور با رؤسای کل دادگستری استان‌ها برای تسریع رسیدگی، جلوگیری از اطاله دادرسی و اتقان آرا تاکید کرد.

منتظری با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال افزود: معاونت نظارت دیوان عالی کشور برنامه‌ریزی لازم را برای نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی با همکاری با رؤسای محترم دادگستری استان‌ها و شعب ویژه محاکم در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی تأخیر در رسیدگی‌ها و تجدید اوقات در سامانه‌های قضائی را یکی از مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: اجتناب از صرف زمان زیاد و جلوگیری از اطاله در امر کارشناسی و تاکید بر دقّت و تمرکز و نیز اتخاذ تدابیری جهت پیشگیری حداکثری از ازدیاد درخواست‌های اعاده دادرسی از احکام، مورد توجه و اهتمام جدی رؤسای محترم کل دادگستری قرار گیرد.

کد خبر 748474

دیگر خبرها

  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف