Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت :شرکت پالایش گاز ایلام در سال‌های اخیر در کنار افزایش تولید، در خصوص کاهش شاخص‌های مصرف انرژی اقدامات مهمی را به انجام رساند که در نتیجه‌ی آن کاهش حدود ۱۸ درصدی شدت مصرف انرژی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به مهمترین اقدامات انجام شده شاخص‌های مصرف انرژی در این پالایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: انجام ممیزی تفصیلی انرژی، نگهداشت سیستم مدیریت انرژی ایزو ۵۰۰۰۱، بازرسی فنی موتور خانه‌های شرکت و اخذ گواهینامه ایزو ۱۶۰۰۰، انجام بازرسی معیار مصرف انرژی پالایشگاه مطابق استاندارد ۱۴۱۵۶، خرید هیتر‌های تابشی جهت گرمایش کارگاه مرکزی و کالا و خرید الکتروموتور‌های دور متغیر مورد نیاز واحد آمین بوده است.

نوریان ادامه داد: همچنین استفاده از گاز‌های فلش درام برای سوخت زباله سوز‌های واحد گوگرد، استفاده‌ی حداکثری از سوخت اتان جهت مصرف بویلر‌های تولید بخار، تعویض مولکولارسیو واحد نمزدایی و نصب مبدل‌های آلومینیومی واحد بازیافت اتان تنها بخشی از اقدامات انجام شده در راستای کاهش مصرف انرژی و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی در کنار افزایش تولید بوده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد:شرکت پالایش گاز ایلام در سال ۱۳۹۹ ضمن شرکت در ششمین جایزه ملی انرژی موفق به دریافت تندیس برنزی سه ستاره گردید و "محمد محمدی "کارشناس ارشد مدیریت انرژی این شرکت به عنوان مدیر برتر انرژی در این همایش ملی معرفی شد.

همچنین  علیرضا قاسمی دبیر اجرایی جایزه ملی مدیریت انرژی طی لوح تقدیری خطاب به نوریان، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام آورده است ارتقاء سطح مدیریت انرژی در آن مجموعه در موضوع بهره‌وری بهینه از منابع انرژی در راستای حرکت در جهت سیاست‌های کلی کشور و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی قابل تقدیر است.

قاسمی افزود: پالایشگاه گاز ایلام در حوزه فرآیند‌های انرژی‌بر"برنده تندیس برنزی سه ستاره " شده و همچنین مطابق روال دبیرخانه جایزه ملی مدیریت انرژی در انتخاب مدیران برتر انرژی، "محمد محمدی" به عنوان مدیر برتر انرژی نیز برگزیده شده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنعتی پالایش گاز شرکت پالایش گاز ایلام مدیریت انرژی گاز ایلام مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر، گفت: در حالی که در نخستین روز خرید برق توسط شرکت‌های توزیع نیروی برق از بورس انرژی (۵ اردیبهشت ماه جاری)، ٧١ میلیارد ریال برق معامله شده بود، ارزش این معاملات در آغاز هفته دوم با جهش خیره کننده به ۶۸۴ میلیارد ریال رسید.

مدیرعامل توانیر در ادامه تاکید کرد: در هفته نخست ۱۶۹ معامله به ارزش حدود ١٣٠ میلیارد تومان و حجم حدود ١.٢ میلیون مگاوات ساعت انجام شد در اولین روز معاملاتی هفته دوم ۶۸ معامله با حجم ۶۳۸ هزار و ٨٨٠ مگاوات ساعت برق به ثبت رسید.

مدیرعامل توانیر نکته حائز اهمیت در این هفته از معاملات را، افزایش سهم نیروگاههای بخش خصوصی از نیروگاههای دولتی عنوان کرد به طوری که در آغازین روز این هفته از معاملات، ٧٨ درصد معاملات به وسیله نیروگاههای خصوصی انجام شد. با اصلاح جریان مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع نیروی برق از اول اردیبهشت ماه جاری برق مورد نیاز خود را از بورس انرژی خریداری می‌کنند.

کد خبر 6002692

دیگر خبرها

  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید