Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام شده قرار است یک‌هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین اختصاص یابد.

اکبر بهنام‌جو در جریان بازدید از روند تکمیل شبکه آبیاری سد خداآفرین در پارس‌آباد اظهار کرد: با مساعدت سازمان برنامه‌ و بودجه قرار شد بانک کشاورزی بیش از 500 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تأمین منابع مالی کند تا بخش عظیمی از روند اجرایی این طرح آبی، خاکی به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: 600 میلیارد تومان نیز مقرر است از محل فروش اراضی سازمان جهاد کشاورزی تأمین شود تا روند اجرایی پرشتابی را در تکمیل و افتتاح این شبکه آبی، خاکی شاهد باشیم.

استاندار اردبیل گفت:‌ از 37 هزار هکتار اراضی آبی سد خداآفرین تاکنون پنج هزار هکتار به شکل نوین به بهره‌برداری رسیده و تلاش بر این است تا فازهای جدید این پروژه نیز به سرانجام برسد.

بهنام‌جو احداث شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین را در شمال استان تحول‌آفرین در مسیر افزایش درآمد کشاورزان و ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید اعلام کرد و افزود: دولت یازدهم و دوازدهم بیشترین اعتبارات را از محل صندوق ذخیره ارزی به این پروژه اختصاص داده و همچنان سازمان برنامه و بودجه مصمم است تا سایر منابع مورد نیاز را نیز تأمین کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با حضور هفتگی در سازمان برنامه و بودجه و سایر مجموعه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها تلاش می‌کنیم تا منابع ملی بیشتری را در کنار فاینانس بانکی برای پروژه‌های آبی، خاکی، راه‌ آهن و توسعه بزرگراه‌ها جذب استان کنیم تا از این طریق در سال‌های پیش رو در کنار تکمیل این طرح‌های زیربنایی، تحولی را در بخش اشتغال جوانان شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سد خدافرین آبیاری و زهکشی استانی شهرستانها میلیارد تومان شبکه آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عملیات اجرایی طرح چهارخطه شدن محور دره شهر، پلدختر در دو مرحله و به طول ۱۱ کیلومتر از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز