Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  استاندار این استان به همراه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای این استان در خصوص تعیین تکلیف طرح‌های آبی استان با وزیر نیرو دیدار و گفتگو کردند.

حسین کلانتری از قول مساعد و دستور ویژه وزیر نیرو در این دیدار برای اجرایی شدن طرح‌های آبی استان خبر داد و گفت: در این دیدار طرح‌های تامین آب دهدشت غربی، آبرسانی به لیکک و ادامه اجرای سد‌های سقاوه، آبریز، تنگ سرخ و آبرسانی به شهر‌های دهدشت، چرام، سوق و لنده مطرح و بررسی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای کلانتری افزود: حل مشکل تامین اعتبار سد تنگ سرخ بشار با استفاده از ماده ۵۶، دستور جابجابی پایه‌های برق فشار قوی موجود در مخزن و بدنه سد تنگ سرخ توسط شرکت برق منطقه‌ای فارس و تامین اعتبار طرح‌های تامین آب اراضی دهدشت غربی در این دیدار مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.

او ادامه داد: در خصوص آبرسانی چهار شهردهدشت، سوق، لنده و چرام، دستور تامین اعتبار جهت شروع عملیات اجرایی سد‌های آبریز در شهرستان کهگیلویه و سد سقاوه در شهرستان مارگون و تزریق اعتبار جهت ادامه آبرسانی لیکک، درخواست تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه خان احمد باشت و امامزاده جعفر و تخصیص کامل اعتبارات براساس ماده ۵۶ از دیگر طرح‌های مطرح شده در این دیدار بود.

استاندار گفت: امیدواریم با قول مساعد وزیر نیرو برخی از مشکلات این طرح‌های مهم و تاثیر گذار رفع شود.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر نیرو سد تنگ سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام