Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حداد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که انگیزه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، ترویج گفتمان امامین انقلاب است، اظهار کرد: انتخابات پیش‌رو از جمله مهمترین رویدادهای فرهنگی و سیاسی کشور است که باید با مشارکت پرشور اجرا شود.

وی توجه عملکرد جهادی کاندیدا را مهمترین مولفه برای انتخاب در این دوره انتخابات دانست و افزود: در بحث انتخابات ریاست جمهوری اولویت اول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تلاش برای مشارکت پرشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان یزد گفت: ایران کشوری است که طی چهار دهه از انقلاب اسلامی مرتبط به جهت شعارهای اساسی و ایجاد عدالت اجتماعی مورد هجوم استکبار جهانی قرار گرفته است.

حداد تصریح کرد: کشوری مثل ایران که اینگونه مورد هجمه دشمنان مختلف قرار گرفته به مسئولینی نیاز دارد که دارای تفکر جهادی و انقلابی باشند.

وی با اشاره به اهمیت وصیت‌نامه امام خمینی(ره) که توصیه کردند، جمهوری اسلامی باید الگویی مناسب برای دیگر کشورهای جهان باشد، تأکید کرد: رئیس جمهور ایران باید برای تمام دنیا به ویژه کشورهای منطقه که اسیر ظلم استکبار هستند، حرف داشته باشد و با اقتدار از ارزش‌های انقلابی نظام دفاع کند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان یزد، با بیان این‌که در نیروهای انقلاب اسلامی افراد زیادی هستند که توانایی عالی در قبول مسئولیت داشته و آماده خدمت در عرصه‌های مختلف هستند.

حداد در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز خاطرنشان کرد: شناسایی افراد متخصص، متعهد، مردمی و ساده‌زیست از جمله اولویت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلابی یزد است که در وقت مقرر گزینه‌های شاخص تعیین شده، برای معرفی بیشتر در معرض انتخاب افکار عمومی به ویژه نیروهای ارزشی قرار می‌گیرند.

وی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد بعد از نظرسنجی‌ها و بررسی‌های متعدد که هنوز هم ادامه دارد، تقریباً به یک سری افراد متخصص و متعهد رسیده است که حتماً شایستگی ورود به شورای شهر را دارند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان یزد در پایان با بیان این که شرکت نکردن در انتخابات به نفع هیچ کس نیست، خاطرنشان کرد: داشتن ایرانی قوی در گرو مشارکت آحاد مردم در رویدادهای مختلف است.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی انتخابات ریاست جمهوری استان یزد مشارکت حسین حداد خبرگزاری فارس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس