Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@19:23:30 GMT

دستگیری 8نفر از عوامل نزاع خیابانی در سقز

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۴۴۳۶

دستگیری 8نفر از عوامل نزاع خیابانی در سقز

دادستان عمومی و انقلاب سقز از دستگیری تمامی عوامل درگیری‌های اخیر این شهرستان خبر داد و گفت: هشت نفر از هر ۲ طرف این درگیری‌ها طی یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر شدند.

علیرضا رضاپور روز سه‌شنبه اظهار داشت: با صدور دستور قضایی و تلاش ها و اقدامات ویژه دستگاه اطلاعاتی و نیروی انتظامی، همه عوامل درگیری های چند نقطه از شهر سقز از جمله خیابان شهدا و جاده ملقرنی، شب گذشته در عملیاتی غافلگیرکننده دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به درگیری های اراذل و اوباش با گروهی مذهبی در این شهرستان اضافه کرد: نفرات اصلی هر ۲ طرف که هشت نفر بوده اند دستگیر شده‌اند و این روند با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب سقز تاکید کرد: هر کس یا گروهی با هر عقیده و رویکردی بخواهد رفتارهای خشونت آمیز داشته باشد یا برای شهروندان و جامعه ایجاد ناامنی کند با اشد مجازات و برخورد قاطع دستگاه های قضایی و امنیتی مواجه خواهد شد.

سرهنگ علی صفری فرمانده انتظامی شهرستان سقز نیز بعد از وقوع این اتفاقات خبر از دستگیری ۶ نفر از عاملین این دستگیری در مرحله اول داده بود.

چند شب گذشته گروهی از اراذل و اوباش در ۲ نقطه از شهر سقز درگیر شدند که در نتیجه یک نفر کشته و چند نفر از هر ۲ طرف در این درگیری‌ها زخمی شدند، این رفتارهای ناهنجار در فضای مجازی حواشی زیادی را ایجاد کرد و باعث نگرانی مردم شد که با اقدام سریع دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان سقز احساس امنیت در میان مردم ایجاد شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات

قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اطلاعیه داد که در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

 در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه که روز شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است:به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سالجاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

tags # سیستان و بلوچستان ، تروریسم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات