Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به زودی یک مربی ایتالیایی به کادر فنی تیم اضافه خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با تایید حضور یک مربی ایتالیایی در تیم استقلال گفت: برای استفاده از این مربی خارجی راهکار خاص خودمان را داریم.

مدیرعامل استقلال در این خصوص توضیح داد: این مربی ایتالیایی را به عنوان مشاور به کار اضافه می‌کنیم و قراردادش نیز بین خود و باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه قرار است این قرارداد در سازمان لیگ ثبت شود و برای او کارت صادر شود و نه قرار است که در طول ۹۰ دقیقه روی نیمکت بنشیند که نیاز به مجوز داشته باشد یا منافاتی با قانون منع استخدام مربی و بازیکن خارجی داشته باشد.

وی بیان داشت: این مربی در تمرینات ما حضور دارد و زیر نظر سرمربی تیم تمرینات را زیر نظر گرفته و در خصوص مسائل فنی به سرمربی مشورت می‌دهد. با این نحوه می‌توانیم یک مربی ایتالیایی را استخدام نماییم.

گفته می شود مربی مدنظر باشگاه استقلال برای دستیاری فرهاد مجیدی «آنجلو آلسیو» ۵۶ ساله است که سابقه دستیاری در تیم های ملی ایتالیا، چلسی انگلیس و یوونتوس ایتالیا را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد مددی فرهاد مجیدی استقلال مربی ایتالیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند