Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحی مدیر روابط عمومی بانک رفاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک زن در یکی از شعبه‌های بانک رفاه، اظهار کرد: این فیلم برای تیر ماه سال گذشته است و پس از اطلاع مدیریت بانک از این حادثه، رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پرونده‌ای در این باره تشکیل و حکم نهایی اخراج وی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه رفتار رئیس شعبه به هیچ عنوان قابل توجیح نیست، گفت: البته این خانم پیش از اینکه این رفتار از کارمندان شعبه سر بزند، با بهم ریختن شعبه و شکستن شیشه‌ها سعی در ایجاد اخلال در کار شعبه داشت که متأسفانه با دخالت کارمند بانک، کار به مشاجره کشیده شد و وی را از بانک به بیرون فرستادند.

فرحی با اشاره به اینکه پلیس به این موضوع ورود کرده است، افزود: صورت جلسه توسط کلانتری تهیه شده است و پلیس گزارش‌های تکمیلی را در این خصوص دارد.

تصویر صورت جلسه پلیس از وقایع آن روز

 

فیلم منتشر شده در فضای مجازی درخصوص ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک رفاه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک رفاه ضرب و شتم بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • توضیحات شهردار منطقه 22 درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد