Web Analytics Made Easy - Statcounter

خشنود گفت: برای برطرف‌کردن مشکلات کمبود آب در تعدادی از روستاهای شهرستان دنا خط انتقال ۴ اینچ به متراژ ۱۵۰۰متر در حال اجرا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس آب شرب تعدادی از روستاها در شهرستان دنا به مدت ۱۰ ساعت قطع شد این قطعی سبب شد تا اهالی این روستا خواستار برطرف شدن مشکلات و بیان علت آن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که در روستاهای زلزله‌زده دنا باید با مشکلات کمتری در خصوص تامین آب وجود داشته باشند اما مشاهده می‌شود آب در این مناطق دچار قطعی می‌شود.

آب روستاهای اطراف سی‌سخت یعنی اقبال‌آباد، علی‌آباد، کوخدان سرمور و دهنو به‌صورت جیره‌بندی بوده و در ساعتی از شب تا صبح قطع می شود، اکنون نیز این قطعی آب در برخی از روزها در این مناطق مشاهده می شود.

در همین رابطه رئیس آب و فاضلاب شهرستان دنا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: باتوجه به کمبود آب شرب مجتمع کوخدان، اقبال‌آباد دهنوها، سرمور موضوع در دست بررسی قرار گرفت و مقرر شد که انشعابات غیرمجاز شناسایی وبرخورد لازم صورت گیرد.

خشنود در ادامه بیان کرد: برای بطرف کردن مشکلات کمبود آب روستاهای مذکور خط انتقال ۴ اینچ به متراژ ۱۵۰۰متر در روستاهای دهنو سفلی و علیا در حال اجرا است و از خط انتقال کوخدان و اقبال‌آباد جدا می‌شود.

وی در پایان گفت: مشکل کاهش آب در ورودی مخزن در دست بررسی است تا از مسیر دیگری آب ورودی مخزن افزایش پیدا کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد

علی بحرانی در بازدید از راه‌های روستایی بخش شنبه و طسوج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد بارش خوب باران در نقاط مختلف شهرستان بودیم که منجر به خوشحالی مردم شده است.

فرماندار دشتی افزود: از ظهر امروز نیز موج شدید باران در شهرستان شروع شد و بالا آمدن آب دره‌های فصلی منجر به مسدود شدن راه شنبه_ درویشی، باغان _ کردلان شده است.

بحرانی بیان کرد: در حال حاضر آب، برق و تلفن روستاهای کردلان، باغان قطع است.

وی از آمادگی کامل نیروهای دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد و گفت: به محض پایین آمدن آب سریعاً نیروهای خدمات رسان وارد روستا می‌شوند و مشکل آب و برق حل می‌شود.

بحرانی یادآور شد: انتظار داریم مردم از تجمع در مسیر رودخانه و دره‌های فصلی جدا خودداری کنند..

کد خبر 6095217

دیگر خبرها

  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند