Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: ورزش دوچرخه‌سواری در عین مفرح و جذاب بودن، یکی از رشته‌های پرخطر نیز محسوب می‌شود و فعالیت گروه‌ها در آن نیازمند طی کردن مراحل قانونی و ایجاد تعهد در قبال اتفاق‌های رخ داده، دارد.

وی ادامه داد: با آغاز فصل گرم سال بسیاری از افراد تحت عناوین مختلف اقدام به تبلیغ در فضای مجازی در راستای راه‌اندازی گروه‌های دوچرخه‌سواری در سطح استان می‌کنند، در حالی که بسیاری از آن‌ها فاقد مجوز لازم برای فعالیت هستند و در صورت بروز هرگونه حادثه، عواقب بسیار سنگینی را متوجه رکاب‌زنان در این گروه‌ها می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه یادآور شد: ثبت‌نام و اخذ مجوز لازم برای فعالیت قانونی کار سخت و مشکلی نیست و تنها نیازمند ارائه یک سری تضمین‌های قانونی به مراجع مربوطه است.

وی افزود: گروه‌ها و تیم‌های دوچرخه‌سواری می‌توانند با مراجعه به هیأت دوچرخه‌سواری و اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان کرمانشاه این مجوز را اخذ کنند و فعالیت غیرقانونی نداشته باشند.

محمودی متذکر شد: باتوجه به عدم اخذ مجوزات لازم، فعالیت این گروه‌ها از قالب ورزش خارج شده و هرگونه اتفاق در این طول مسیر رکاب‌زنی متهم به آسیب‌رسانی عمدی خواهد بود و عواقب سنگین حقوقی را متوجه مسؤولان این گروه‌ها و حتی رکاب‌زنان آن خواهد کرد.

وی یادآور شد: تا کنون تنها باشگاه‌های ۱.هاوین ۲.رعد ۳.خورشید ۴.کژوان ۵.آسیا دوچرخ ۶.پژهان  مجوزهای لازم فعالیت را از هیأت دوچرخه‌سواری و اداره کل ورزش و جوانان استان اخذ کرده‌اند و علاقمندان به فعالیت در رشته دوچرخه‌سواری می‌توانند به این باشگاه‌ها مراجعه کنند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه یادآور شد: این باشگاه‌ها باید برای برنامه‌های خود هماهنگی‌های لازم را با هیأت دوچرخه‌سواری استان و اداره کل ورزش و جوانان داشته باشند تا در زمان بروز حادثه یا مشکل، ما توان حمایت از حقوق ورزشکاران و باشگاه را داشته باشیم.

محمودی در پایان، خاطرنشان کرد: تمامی حمایت‌های قانونی و حتی استعدادیابی مجموعه ورزش استان کرمانشاه و هیأت دوچرخه‌سواری متوجه این باشگاه است و خانواده‌ها و افرادی که در سایر گروه‌های دوچرخه‌سواری غیرقانونی فعالیت می‌کنند نمی‌توانند هیچگونه انتظاری را از ما داشته باشند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه دوچرخه سواری ورزش زنان هیأت دوچرخه سواری دوچرخه سواری گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس

ایسنا/فارس مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در پیشبرد اهداف اقتصادی و تجاری در جویم تأکید کرد.

در هفتاد و نهمین سفر رسمی استاندار فارس در شهرستان جویم، نشست شورای اداری این شهرستان امروز، ۸ اردیبهشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در حاشیه این نشست و در میز ملاقات مردمی مسائل، مشکلات، چالش‌ها و دغدغه‌های سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بررسی، تسهیل، رفع موانع و اتخاذ تصمیم عملیاتی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت بسترسازی‌های لازم و حمایت از سرمایه‌گذاران در جهت تحولات و پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان جویم گفت: لزوم تحقق این مهم هم‌افزایی و همکاری سایر دستگاه‌های متولی و ذیربط در جذب سرمایه‌گذار، ایجاد و ارتقای سرمایه‌گذاری‌های لازم متناسب با موقعیت و شرایط در این منطقه است.

به گزارش ایسنا، فاصله شهر جویم تا شیراز ۲۵۰ کیلومتر است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب