Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد مقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تأمین سهمیه نهاده‌های دامی دامداری‌های صنعتی شیری، گفت: تأمین سهمیه انجام شده و تولیدکنندگان نیز پول آن را پرداخت کرده اند اما با وجود گذشت حدود هشت روز از خرید، هنوز بارگیری نهاده‌ها آغاز نشده و ما نمی‌دانیم که علت این تأخیر چیست؟

وی اظهار امیدواری کرد: با تدبیر مسئولان مربوطه هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود از تعلل ستاد تنظیم بازار در تعیین نرخ جدید شیرخام انتقاد کرد و افزود: حدود یکماه است که ما قیمت پیشنهادی خود را به همراه مستندات لازم به وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت ارائه کرده ایم اما هنوز این مسأله در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون قیمت تمام شده تولید شیرخام ۵٩۵٠ تومان است، گفت: با احتساب ١٠ درصد سود، ما قیمت ۶۵٠٠ تومان را برای هر کیلوگرم شیرخام پیشنهاد کرده ایم.

مقدسی با اشاره به افزایش نرخ مصوب نهاده‌های دامی، افزایش ۴٠ درصدی دستمزدها و افزایش قیمت علوفه‌های خشبی گفت: سال گذشته قیمت هر کیلوگرم یونجه ٢۵٠٠ تومان بوده اما هم اکنون قیمت آن ۵٧٠٠ تومان در هر کیلوگرم است همچنین قیمت ذرت علوفه‌ای که پارسال ٩٠٠ تومان نبوده هم اکنون به ١۵٠٠ تومان افزایش یافته است.

این فعال بخش خصوصی تاکید کرد که دولت هر چه زودتر قیمت جدید شیرخام را تعیین کند تا تولیدکنندگان بیش از این دچار زیان نشوند.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر هر کیلوگرم گوساله زنده نر به قیمت ۴۶ تا ۴٧ هزار تومان از دامداران خریداری می‌شود، افزود: این در حالی است که با تأمین تمام نهاده‌های مورد نیاز با نرخ مصوب، قیمت تمام شده تولید هر کیلوگرم گوساله نر زنده برای دامداران ۵٢ هزار تومان است.

کد خبر 5214691 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت شیر خام نهاده های دامی قیمت دلار شاخص کل بورس بازار سهام مصرف برق بانک مرکزی ایران قیمت نفت اقتصاد آمریکا میدان گازی فرزاد قیمت طلا رمز ارز بازار سرمایه ویروس کرونا انتخابات 1400 بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمال غرب گفت: به دلیل پیگیری های مستمر و مداوم، سرعت بازرگانی منطقه شمال غرب نسبت به متوسط شبکه مطلوب است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، منوچهر صفری به اقدامات انجام شده در این منطقه برای افزایش سرعت بازرگانی اشاره کرد و افزود: عملکرد راه آهن شمال غرب عمدتا صادرات و واردات در ایستگاه بین المللی بناب به مقصد ترکیه است و به دلیل اینکه پیگیری قوی و منظم در این منطقه داریم و صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری را به صورت مداوم پیگیری می کنیم بنابراین کارها به سرعت و با کمترین فوت وقت انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از توقف بی مورد واگن ها در ایستگاه های تشکیلاتی جلوگیری کردیم و اگر واگنی معیوب و یا به صورت شیر بسته باشد به سرعت آنرا منفصل می کنیم تا کمترین تاثیر را در سرعت سیر قطارها داشته باشد.

صفری تصریح کرد: در بارگیری واگن ها نیز سعی می شود با ملاحظات فنی و در نظر داشتن شیب و فراز منطقه، تناژ بارگیری حداکثری داشته باشیم .

دسترسی مردم به بلیت قطار بیشتر شده است

مدیرکل راه آهن شمال غرب با اشاره به فروش اینترنتی بلیت قطار گفت: عموم مردم از وضعیت جدید پیش فروش بلیت ها راضی هستند زیرا با اولویت دادن به پیش فروش اینترنتی، بلیت بیشتری در دسترس مردم قرار گرفته و حجم مراجعات مردم به ایستگاه راه آهن زنجان برای تهیه بلیت نسبت به سال گذشته کم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته، مردم از عملکرد آژانس ها گله مند بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان