Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@23:05:20 GMT

تذکر شورا نسبت به توزیع گوشت بی کیفیت در فروشگاه شهروند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۴۵۱۷۱

تذکر شورا نسبت به توزیع گوشت بی کیفیت در فروشگاه شهروند

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران موضوع توزیع گوشت‌های بی‌کیفیت در فروشگاه شهروند را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افشین حبیب‌زاده در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: در پی شکایات شهروندان مبنی بر توزیع گوشت قرمز بی کیفیت در شعب فروشگاه شهروند، موضوع بر اساس بند ۱۸ ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که یکی از وظایف شورا را نظارت بر امور بهداشت حوزه شهر عنوان کرده، در دستور کار معاونت نظارت و پیگیری شورا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارشناسان شورا با حضور در برخی از شعب فروشگاه شهروند ضمن بررسی محصولات ارائه شده در این فروشگاه به این نتیجه رسیدند که کیفیت برخی از گوشت‌های قرمز توزیع شده در حد مطلوب نیست.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با توجه به اهمیت مسئله سلامت مردم و لزوم توزیع کالاهای با کیفیت، ضروری است شهردار تهران در اسرع وقت موضوع را از طریق کارشناسان بهداشتی بررسی کرده و نسبت به نظارت بیشتر بر کیفیت مواد پروتئینی به ویژه گوشت قرمز عرضه شده با تاکید بر بررسی تاریخ انقضای واقعی، نحوه نگهداری این محصولات و نحوه کشتار در فروشگاه شهروند اقدام کند.

کد خبر 494372

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گوشت فروشگاه شهروند شهروند گوشت بی کیفیت شوراي شهر تهران شوراي شهر شهردار تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فروشگاه شهروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد