Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در آیین گدامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها در همه مقاطع نقش برجسته ای در ایجاد ارتباط و تعامل بین مردم و مسوولان دارند.

او بیان کرد: مردم با اطلاع رسانی هنرمندانه فعالان روابط عمومی از اقدامات انجام گرفته آگاهی می یابند و این موضوع در امیدافرینی در بین همه اقشار تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اقدامات روابط عمومی ها را در ارتقای میزان مشارکت با اهمیت دانست.

بهنام جو به اقدامات انجام گرفته در حوزه های مختلف از جمله توسعه راه ها ، افزایش میزان سرمایه گذاری صنعتی و تامین زیرساخت برای این واحدها و رشد و توسعه بخش کشاورزی ، گلخانه و صنایع تبدیلی در استان اشاره کرد و خواستار انتقال حجم اقدامات انجام گرفته در استان به مردم شد.

مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط عمومی ها گفت: همچنان با جایگاه آرمانی روابط عمومی ها فاصله داریم، ولی اهمیت این جایگاه نسبت به گذشته بیشتر برای همگان ملموس شده است.

غلامحسین غاربی ارتقای جایگاه و نقش روابط عمومی ها را در گرو آموزش و بالا رفتن توان علمی و تجربی دانست و از برگزاری دوره های آموزشی در چند سال اخیر برای روابط عمومی به صورت حضوری و مجازی خبر داد.

او با اشاره به تهدیدات نرم دشمنان علیه کشور ، تقویت جایگاه ارتباطات و روابط عمومی را از جمله موارد مهم در خنثی سازی تبلیغات سوء دشمنان عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطات و روابط عمومی انتخابات ریاست جمهوری توسعه راهها سرمایه گذاری صنعتی روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل