Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مربی‌ای که پیش از مسابقات قول سکو بدهد و نتیجه را ضمانت کند، شارلاتان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست رسانه ای ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال امروز برگزار شد. آلکنو صحبت های خود را با تشریح شرایط ایران اغاز کرد و اظهار داشت: می‌دانم که در ایران، اخبار ورزشی اهمیت بسیاری دارند و از این‌رو دوست داشتم گفت‌وگوی زنده‌ای باهم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به من گفته بودند که سوالات ناخوشایند از من پرسیده نمی‌شود اما هیچ مشکلی نیست و به هر سوالی پاسخ می‌دهم.

وی افزود: همیشه فکر می‌کردم و فکر می‌کنم که مربی‌ای که پیش از مسابقات قول سکو بدهد و نتیجه را ضمانت کند، شارلاتان است و وقتی که من را به ایران دعوت کردند، هدف این بود که روی سکوی المپیک برویم. در جواب فدراسیون والیبال گفتم که تمام توانم را روی این مسئله متمرکز می‌کنم. تیمی که درحال حاضر زیرنظرم هست، تیمی‌ست که سعی می‌کند این هدف را با تمرینات مستمر محقق کند. این تیم اکنون با تمام توان وارد گود شده تا به آرزو و هدف‌مان برسیم. در طول این ۲۵ سال، یک‌بار هم هیچ نتیجه‌ای را قول نداده‌ام، نمی‌دانیم فردا چه اتفاقی می‌افتد.

 

ادامه دارد....

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی