Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز فلسطین از یک سو شاهد مقاومت جانانه و از سوی دیگر شاهد قتل عام مظلومانه است و آنچه که در فلسطین اشغالی می‌گذرد بشارت آزادی قدس شریف را می‌دهد.

وی گفت: فلسطین قهرمان با تمام وجود در برابر رژیم غاصب صهیونیست ایستاده و با قامت استوار از قدس شریف قبله اول مسلمین دفاع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: فلسطین و فرزندان مقاوم فلسطین و پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم‌ سلیمانی شهید قدس مصمم هستند طومار ننگین رژیم صهیونیستی را در هم بپیچند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به شهادت مظلومانه کودکان و زنان فلسطینی بیان کرد: اگر چه سردمداران استکبار در برابر این همه درندگی و وحشیگری سکوت اختیار کرده‌اند ولی ملت‌های آزاده دنیا بیش از هر زمانی این جنایات را محکوم کرده و تنفر خویش را از این رژیم کودک کش ابراز داشته‌اند.

وی عنوان کرد: مردم انقلابی تهران همگام با سایر ملت‌ها از تهران ام القرای جهان اسلام با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خویش را از جنایات اسرائیل ابراز داشته و اعلام خواهند کرد که فلسطین تنها نیست.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: تجمع مردم تهران روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۵ عصر در میدان امام حسین(ع) با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی از مردم فهیم وانقلابی تهران درخواست کرد: با رعایت دقیق مسائل بهداشتی، با پرچم فلسطین، دست نوشته و جلوه‌های تبلیغی مناسب در این مراسم شرکت کرده و پیام حمایت خود از فلسطین را به دنیا مخابره کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین حمایت از فلسطین میدان امام حسین ع تجمع مردم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه

فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه

دیگر خبرها

  • حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی/ دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در دانشگاه ایران تجمع می‌کنند
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • تظاهرات دانشجویان دانشگاه طرابلس لیبی در حمایت از غزه
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی تجمع می‌کنند
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تجمع می کنند
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • برخورد پلیس آلمان با تجمع حامیان فلسطین
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه