Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: می دانم در ایران اخبار ورزشی جایگاه مهمی دارد؛ بنابراین ترجیح دادم گفت‌وگوی زنده با خبرنگاران داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - نخستین نشست خبری ولادیمیر آلکنو، سرمربی روسی تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۰ امروز (سه‌شنبه) با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در محل فدراسیون والیبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلکنو ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این نشست خبری اظهار داشت: می‌دانم در ایران اخبار ورزشی جایگاه مهمی دارد؛ بنابراین ترجیح دادم گفت‌وگوی زنده با خبرنگاران داشته باشیم. اجازه می‌دهم هر سوالی خواستید بپرسید.

وی ادامه داد: همیشه فکر می‌کردم مربی که قول کسب سکو می‌دهد شارلاتان است؛ وقتی من را دعوت کردند هدف رفتن روی سکو بود. گفتم هر چه در توان دارم می‌گذارم تا این هدف تحقق پیدا کند. سعی خواهیم کرد این آرزو را تحقق ببخشیم. این تیم در حال حاضر تلاش خواهد کرد این اتحاد را تحقق ببخشد. در طول ۲۵ سال از دوران سرمربیگری‌ام هیچ بار قولی ندادم.

*چرا تندروان نباشد؟

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قبل از شروع به کار با تیم ملی، با داورزنی و خوش‌خبر صحبت کردم و به من اجازه داده شد شخصاً تصمیمات را خودم بگیرم. با ۶ مربی کار می می کنم و همه مربیان برای من یکسان هستند.

آلکنو درخصوص خط زدن نام پیمان اکبری از بین مربیان حاضر در کادر فنی و انتخاب محمدرضا تندروان به عنوان دستیار ایرانی در کنار تیم ملی خاطرنشان کرد: اکبری رزومه درخشانی دارد، اما اینکه چرا تندروان را انتخاب کردم به این خاطر است که آینده‌دار است. سوال من این است که چرا تندروان نباشد؟ روزگاری بوده که اکبری هم تجربه نداشته و فرصت به او داده شده که باتجربه شود. اگر بعد از من یک مربی به جامعه والیبال معرفی شود اتفاق خوبی است.

*برای اینکه چهارمین المپیکم را تجربه کنم، ایران را انتخاب کردم

وی درباره تفاوت بین والیبال روسیه و ایران گفت: به جای کار فیزیکی با بازیکنان تیم ملی، سعی کردیم روی ذهنیت آن‌ها کار کنم. از نظر تکنیکی و سرعتی در وضعیت بسیار خوبی هستیم. اگر بتوانم ذهنیت بازیکنان را به گونه‌ای تغییر بدهیم که مقابل بازیکنان فیزیکی بتوانند خوب بازی کنند، عالی خواهد بود.

این مربی پرافتخار جهان والیبال درخصوص دلایلش برای انتخاب ایران اظهار کرد: من با سعید معروف کار کرده‌ام و با او برای آمدن به ایران مشورت کردم. سال‌ها پیش و در سال ۱۹۸۸ به ایران آمده بودم. در تیم روسیه بارها مقابل تیم ایران بازی کردم و حتی مقابل ایران هم شکست خوردم. ایران تیمی است که از هیچ تیمی ترس ندارد و آماده مبارزه با هر تیمی در جهان است.

وی تصریح کرد: از فرهنگ ایران شناخت دارم و سعی می کنم به آن احترام بگذارم. در سالن فقط به مسائل فرهنگی فکر می‌کنم. درباره اینکه چرا ایران را انتخاب کردم برای این بود که چهارمین المپیکم را تجربه کنم. ضمن اینکه مسئولان فدراسیون والیبال درک کردند که باید کارم را در تیم زنیت کازان به پایان برسانم و پس از آن به ایران بیایم.

 

بیشتر بخوانید: شیرکوند: شهرداری ارومیه باعث افزایش بیش از حد قیمت بازیکنان شده‌ است/ اجازه نمی‌دهیم یک تیم خاص این کار‌ها را با والیبال انجام دهد

ادامه دارد ...

برچسب ها: تیم ملی والیبال ولادیمیر آلکنو فدراسیون والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ولادیمیر آلکنو فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

لیبروی اسطوره‌ای تیم برزیل به کارد فنی تیم ملی والیبال این کشور اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال برزیل در حالی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده می‌شود که پیش از این سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

برناردو رزنده، سرمربی افسانه‌ای برزیلی‌ها که پس از مسابقات انتخابی المپیک، مجددا هدایت پرافتخارترین تیم جهان را بر عهده گرفته است، کادر فنی خود را معرفی کرد که سرجینیو سانتوز، لیبرو پیشین برزیل نیز عضوی از کادر فنی است.

سرجینیو 4 مدال المپیک و 2 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد.

تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 بامداد 17 خرداد در ژاپن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟